Fredrik 90 Skrevet Juni 13, 2011 Share Skrevet Juni 13, 2011 Hvilket utstyr mener du den mangler?Jeg synes denne bilen egentlig var ganske greit utstyrt jeg. Det eneste jeg synes den evt. "mangler" er comfortstoler, ellers har den jo både HUD og navi proff, noe man sjeldent finner på 520d i Norge. Jeg vil nok si at den mangler Automatgir, CD-veksler, M-sport og delvis comfortseter. Jeg ville også mene takluke er viktig utstyr men det er mer ett personlig behov å krav. Videre så er jeg ikke helt enig i påstanden om at det er sjelden med skinn i 520d, man finner noen bruktimporterte kjiping utgaver uten skinn og Xenon men de fleste har skinn. Navi proff er er sjelden på de litt mindre motorene ja Hva sånn ca. ligger forbruket på, da? Forbruket ligger i manuellversjon på 0,72 for blandet og 0,57 for langkjøring! Stusser litt over dette da jeg synes det var skrekkelig lavt for en seksylindra bensinmotor med 190 hester, men jeg finner de samme talla flere steder så det stemmer vel da. Effektive motorer dette i grunn, CO2 utslippet er ikke på mer en 174g/km Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 2002 Fredrik Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 CD-veksler er jo bare tull. Sørg heller for å ha AUX-inngang (som kan ettermonteres for en billig penge) slik at diverse smartphones med spotify/wimp eller en mp3 spiller kan kobles til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 Jeg vil nok si at den mangler Automatgir, CD-veksler, M-sport og delvis comfortseter. Jeg ville også mene takluke er viktig utstyr men det er mer ett personlig behov å krav. Videre så er jeg ikke helt enig i påstanden om at det er sjelden med skinn i 520d, man finner noen bruktimporterte kjiping utgaver uten skinn og Xenon men de fleste har skinn. Navi proff er er sjelden på de litt mindre motorene ja Man vil aldri kunne få en såpass ny e60 med M-pakke til denne prisen uansett, så å si at det mangler synes jeg blir litt feil. Man kan liksågodt si den mangler større motor da. Ang. CD-veksler er jeg enig med BMW 2002 Fredrik, men det er en fordel med at man har CD-veksler, og det er at man kan enklere montere DAB-radio. Takluke er forsåvidt greit nok, men man kan ikke forvente alt. Automatgir er forsåvidt en smakssak etter min mening. Skinn nevnte jeg aldri om det var det du mente, da 98% av alle 5-serier har dette unsett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
apex_s2k Skrevet Juni 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2011 Var og prøvde denne i går. Og den var forsåvidt grei til prisen. Men... Det var mye steinsprut på panser og frontfanger. Samt at noen har lekt seg med lakkstiften på en stort område på frontfangeren. Ikke pent i det hele tatt. Ser ut som en 3-åring har gjort det. Samt at jeg synes ikke bakfangeren flukter helt slik den skal mellom bakskjerm, baklykter og fangeren. Virker som fangeren henger litt ned i framkant. Så det var jo en liten nedtur. Men god å kjøre var den ihvertfall. Så jeg ble litt fristet. Selger tilbød seg å lakkere frontfanger og panser innenfor angitt pris. Men... Jeg gjorde noe dumt på vei hjem igjen. Testa nemlig en 525d. Og etter det så kan jeg ikke kjøpe en 520d føler jeg. Var rimelig stor forskjell på drag og allting, egentlig. Så det må nok bli en 525d med manuell på meg, gitt. Noen som har en å selge med forholdsvis lav km. stand? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supergunders Skrevet Juli 14, 2011 Share Skrevet Juli 14, 2011 Jeg vurderer også å kjøpe en E60 520d le. pre-facelift den har M-sport å stappa med utstyr. er den vanskelig å selge igjen? dumt kjøp? leste en test av le VS vanlig 520d, de sa att de 13 hk ikke hadde allverdens og si! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå