Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 50
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Det går an å fikse den, jeg har en mye verre jobb enn deg. Så stå på. :D

Fiks den opp og hold den på veien :D

Skrevet

Skal ikke så mye til å bøye vangen, skal heller ikke så mye til å rett den, fram med stropp og traktor så er du langt på vei :P

Skrevet

Mye kan du gjøre selv. Er helt uerfaren på slikt, men man må jo begynne et sted. Prøv å rette vangene selv, går det ikke sender du den til oppretter :)

Skrevet

Så lenge det er like lang avstand mellom vangene hele veien så er det ikke noe stort problem. Frontramma er nok å bare kappe vekk, og finna ei ny, samt banke og vri litt på venstre siden.

Drive å dra og herje ville jeg ikke ha gjort, du tretter bare ut stålet, og påfører mer fleks i det over tid.

Hvis du ikke kan fikse dette selv anbefaler jeg å selge bilen, og kjøpe en "ny". Koster alt for mye å sende sånn til verksted med mindre du kjenner noen som gjør det for special price.

Skrevet

prisen for å fikse hele bilen på verksted blir alt for høy. noen tips på hvordan jeg kan gjøre det billigt ?

Skrevet
Så lenge det er like lang avstand mellom vangene hele veien så er det ikke noe stort problem. Frontramma er nok å bare kappe vekk, og finna ei ny, samt banke og vri litt på venstre siden.

Drive å dra og herje ville jeg ikke ha gjort, du tretter bare ut stålet, og påfører mer fleks i det over tid.

Hvis du ikke kan fikse dette selv anbefaler jeg å selge bilen, og kjøpe en "ny". Koster alt for mye å sende sånn til verksted med mindre du kjenner noen som gjør det for special price.

+1

Hørtes ut som en god plan :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...