Gjest Skrevet Juni 15, 2011 Share Skrevet Juni 15, 2011 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juni 15, 2011 Share Skrevet Juni 15, 2011 Det går an å fikse den, jeg har en mye verre jobb enn deg. Så stå på. Fiks den opp og hold den på veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 15, 2011 Share Skrevet Juni 15, 2011 , Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Juni 15, 2011 Share Skrevet Juni 15, 2011 på grunn av relativt lav fart Hva er relativt i dette tilfellet? Skal vel litt til før man bøyer vangene vet jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 16, 2011 Share Skrevet Juni 16, 2011 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 16, 2011 Share Skrevet Juni 16, 2011 Skal ikke så mye til å bøye vangen, skal heller ikke så mye til å rett den, fram med stropp og traktor så er du langt på vei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 16, 2011 Share Skrevet Juni 16, 2011 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Juni 16, 2011 Share Skrevet Juni 16, 2011 Mye kan du gjøre selv. Er helt uerfaren på slikt, men man må jo begynne et sted. Prøv å rette vangene selv, går det ikke sender du den til oppretter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 16, 2011 Share Skrevet Juni 16, 2011 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Juni 16, 2011 Share Skrevet Juni 16, 2011 Har ikke du kjørt nok bil uten lappen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 17, 2011 Share Skrevet Juni 17, 2011 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juni 17, 2011 Share Skrevet Juni 17, 2011 Så lenge det er like lang avstand mellom vangene hele veien så er det ikke noe stort problem. Frontramma er nok å bare kappe vekk, og finna ei ny, samt banke og vri litt på venstre siden. Drive å dra og herje ville jeg ikke ha gjort, du tretter bare ut stålet, og påfører mer fleks i det over tid. Hvis du ikke kan fikse dette selv anbefaler jeg å selge bilen, og kjøpe en "ny". Koster alt for mye å sende sånn til verksted med mindre du kjenner noen som gjør det for special price. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 22, 2011 Share Skrevet Juni 22, 2011 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 22, 2011 Share Skrevet Juni 22, 2011 prisen for å fikse hele bilen på verksted blir alt for høy. noen tips på hvordan jeg kan gjøre det billigt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Juni 22, 2011 Share Skrevet Juni 22, 2011 Så lenge det er like lang avstand mellom vangene hele veien så er det ikke noe stort problem. Frontramma er nok å bare kappe vekk, og finna ei ny, samt banke og vri litt på venstre siden. Drive å dra og herje ville jeg ikke ha gjort, du tretter bare ut stålet, og påfører mer fleks i det over tid. Hvis du ikke kan fikse dette selv anbefaler jeg å selge bilen, og kjøpe en "ny". Koster alt for mye å sende sånn til verksted med mindre du kjenner noen som gjør det for special price. +1 Hørtes ut som en god plan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå