Spontan Skrevet November 20, 2011 Share Skrevet November 20, 2011 Bare skyter inn at jeg har 2003 E46 og denne har manuell AC i form av at jeg må skru for å styre vifte styrke og temperatur. Har ikke sett en eneste youtube DIY video eller steg for steg hjelp for dynavin der de bruker manuell AC. Så mitt spørsmål er om denne passer like "halvgreit" som automatisk om man flytter den ned til plassen under, for etter hva jeg forsto sitter AC HELT greit uten ramme, bare med litt mellomrom osv. Gjelder dette for manuell også??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet November 20, 2011 Share Skrevet November 20, 2011 Nei. Prøvde å flytte ned på e46 jeg hadde med manuell ac og den satt ikke fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spontan Skrevet November 20, 2011 Share Skrevet November 20, 2011 Ok men hvordan får jeg tak i ramme som flytter ned MANUELL ac til plassen under da? hørtes brått ut som det funka dårlig på manuel ac Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet November 20, 2011 Share Skrevet November 20, 2011 Delenr: 51167001408 for å flytte klima ned. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet November 21, 2011 Share Skrevet November 21, 2011 ikke noe svar på hva som er forskjell på vanlig og android og hvem som selger android? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ronny M Skrevet November 21, 2011 Share Skrevet November 21, 2011 ikke noe svar på hva som er forskjell på vanlig og android og hvem som selger android? GS bildeler selger Dynavin. Regner med du kan velge om du vil ha android versjonen eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rapidspeed Skrevet April 14, 2012 Share Skrevet April 14, 2012 hvordan får dere til navigasjon offline på androiden.. fikk med kart når jeg kjøpte min på GS.. men hjelper lite når det ikke fungerer.. ikke får jeg hverken wifi eller 3G til å fungere skikkelig. WIFI går i frakoplet modus veldig kjapt, aner ikke hvordan jeg skal få fikset det.. og hvordan i all verden skal jeg få brukt dette kartet jeg kjøpte på minnebrikka?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Jørn- Skrevet Mai 8, 2012 Share Skrevet Mai 8, 2012 Jeg lurer også på dette..når jeg prøver å skru på søkingen til wifi eller bluetooth går det ca 10 så stopper den bare å søke,man kan da søke pånytt men akkurat det samme skjer. Meget irriterende da man ikke kan bruke noe apper eller navi da Håper noen kan hjelpe meg med dette. Telefonen har jeg med bluetooth på rett ved siden av Dynavinen. Dynavin jeg har er en E39 D99 Android og tlf jeg har er en Sony E Xperia Arc S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mysemannen Skrevet Mai 11, 2012 Share Skrevet Mai 11, 2012 ikke noe svar på hva som er forskjell på vanlig og android og hvem som selger android? GS bildeler selger Dynavin. Regner med du kan velge om du vil ha android versjonen eller ikke. De selger for tiden kun Android versjonen DVN39. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet Mai 14, 2012 Share Skrevet Mai 14, 2012 Jeg har et spørsmål om denne spilleren; Bruker den noe av det orginale anlegget? Har en radiomodul som tuller litt, og har vurdert Dynavin AN, men vil enda ha problemer hvis den bruker radiomodulen. Og hva med Navi og CD veksleren? Kan jeg da ta alt det bort? Hva gjør den kabelen for E39 m/Navi? Er det mulig å koble rett innpå en Blaupunkt THA-475? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw TJ Skrevet Mai 15, 2012 Share Skrevet Mai 15, 2012 Er kommt Dynavin med Android for E39 også nå, i tilegg er det 7" skjerm istedet for den gammle med 6.2"http://www.dynavin.com/products/product_dnv_e39a.php" onclick="window.open(this.href);return false; Har hørt at dynavin android er treig osv ? noen som kan si litt om dette ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet Mai 31, 2012 Share Skrevet Mai 31, 2012 Noen som kan forklare meg forskjellen på Android og vanlig ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonAn Skrevet Juli 9, 2012 Share Skrevet Juli 9, 2012 Forskjellen er operativsystemene den ene kjører Android og den du kaller vanlig kjører Windows CE. Noen som kjører Spotify på sin Android Dynavin om dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scampi Skrevet Juli 9, 2012 Share Skrevet Juli 9, 2012 GS selger ikke med WiFi-dongle, dette må skaffes på eget initiativ. Jeg har så langt ikke funnet noen dongle som fungerer med Dynavin, og bluetooth på min fungerer heller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 9, 2012 Share Skrevet Juli 9, 2012 Kan man få Internett via Bluetooth på denne? Wifi må jeg nesten ha på den, da jeg har fri data på mobilen, så kan dele med spillern i bilen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå