Evenol Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 Da ble det ny bruksbil på tunet... Bilen er en 520iA 2001 modell med 152.000km. på klokka. Original M-Tech. Komplett servicehefte og masse kvitteringer. Kjøpt ny i Norge. Virker veldig godt vedlikeholdt! Vanvittig fornøyd så langt ihvertfall, skikkelig god å kjøre - selvom det er noe annet enn M3'n. Kjapp info/utstyr/specs: - Svart sportsskinn interiør - El. Glassluke - Cruisecontroll - Parkeringssensorer foran + bak - Originale xenonlys - Original M-tech/sport innv/utvendig. - Svart taktrekk - El. bakluke - Shadowline - AC/klima - Skiluke Utstyrsliste: Type code DT21 Type 520I (EUR) Dev. series E39 () Line 5 Body type LIM Steering LL Door count 4 Engine M54 Cubical capacity 2.20 Power 125 Transmision HECK Gearbox AUT Colour TITANSILBER METALLIC (354) Upholstery STANDARDLEDER/SCHWARZ (N6SW) Prod. date 2000-12-15 Order options No. Description 169 EU3 EXHAUST EMISSIONS NORM 249 MULTI-FUNCTION FOR STEERING WHEEL 302 ALARM SYSTEM 320 MODEL DESIGNATION, DELETION 337 M SPORTS PACKAGE 339 SATIN CHROME 403 GLAS ROOF, ELECTRIC 428 WARNING TRIANGLE 434 INTERIOR TRIM 441 SMOKERS PACKAGE 464 SKIBAG 481 SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER 494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER 500 HEADLIGHT WASHER SYS/INTENSIVE CLEANING 508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC) 522 XENON LIGHT 534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING 650 CD PLAYER 661 RADIO BMW BUSINESS 705 M SPORT SUSPENSION II 710 M LEATHER STEERING WHEEL 715 M AERODYNAMICS PACKAGE 775 INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE 785 WHITE DIRECTION INDICATOR LIGHTS 788 M LT/ALY WHEELS 842 COLD CLIMATE VERSION 850 ADD FUEL TANK FILLING FOR EXPORT 863 EUROPE/DEALER DIRECTORY 888 DANISH/OWNERS HANDBOOK/SERVICE BOOKLET 896 DAYTIME LIGHTS FUNCTION 925 SHIPPING PROTECTION PACKAGE Series options No. Description 202 STEPTRONIC 520 FOGLIGHTS 548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING 851 LANGUAGE VERSION GERMAN Planer: - ACS/Work/etc. 9,5/10" i 18" eller 19" (Skikkelige kantfelger mao.) - Svarte nyrer (Montert!) - Lamin-X tint på lykter (Kjøpt, ikke montert) - M5 speil - Sote ruter over tid - Annen bakpotte/endestuss - Evt. senk - ++ Kom gjerne med tips/forslag! Bilder: ///Even Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 Gratulerer med flott bil .. ser meget veldholdt ut ja, liker planene din også. Nytt eksos anlegg hadde ikke vert feil heller:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rfoursk Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 Du som fikk denne ja. Jeg var også meget interessert i denne, men var selvsagt for sent ute. Anyways gratulerer med meget pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Juni 14, 2011 Share Skrevet Juni 14, 2011 Gratulerer med pen bil, ny eksos/bakpotte som nemnt, er et lite must Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Juni 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2011 Takk alle sammen! Ny bakpotte glemte jeg helt å skrive opp - selvom jeg hadde det i hodet. Men er veldig usikker på hva slags jeg vil ha. Tror jeg vil beholde ett rør, men prøve å få kjøpt et ovalt utblås som fyller diffuseren. Du som fikk denne ja. Jeg var også meget interessert i denne, men var selvsagt for sent ute. Anyways gratulerer med meget pen bil Ja, jeg ringte noen timer etter at annonsen var ute og ba han holde den av til meg. Virka ut som om det var flere andre som også var interessert gitt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Juni 15, 2011 Share Skrevet Juni 15, 2011 Se der ja... Helt borte fra VAG nå Even.. heh;) Fant ut at jeg ville ha noe som var greit og holdbart, så da blei det BMW her også gitt Hilsen Mikkel Bruer;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Juni 15, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2011 Se der ja... Helt borte fra VAG nå Even.. heh;) Fant ut at jeg ville ha noe som var greit og holdbart, så da blei det BMW her også gitt Hilsen Mikkel Bruer;) Morn du! Alt bra? Ja, begynner å bli et "par" biler siden det. Var dritt lei VAG, selvom den siste A4'n jeg hadde var veldig ålreit så hadde jeg lyst på BMW. Du må lage tråd om bilen din da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Juni 15, 2011 Share Skrevet Juni 15, 2011 Se der ja... Helt borte fra VAG nå Even.. heh;) Fant ut at jeg ville ha noe som var greit og holdbart, så da blei det BMW her også gitt Hilsen Mikkel Bruer;) Morn du! Alt bra? Ja, begynner å bli et "par" biler siden det. Var dritt lei VAG, selvom den siste A4'n jeg hadde var veldig ålreit så hadde jeg lyst på BMW. Du må lage tråd om bilen din da! Joda, alt er vel og bra takk:) Der også? Måtte ha noe med litt mer plass enn Golfen.. Og det var jo "litt" av en overgang.. Selvfølgelig ikke uventet, fra Golf 4 til E39 M-sport..heh Kan vel hende det blir en tråd, får se.. Ikke så mye å skryte av sånn sett, men planer er det selvfølgelig Blir bra denne bilen din også med litt felger og slikt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rfoursk Skrevet Juni 15, 2011 Share Skrevet Juni 15, 2011 Du som fikk denne ja. Jeg var også meget interessert i denne, men var selvsagt for sent ute. Anyways gratulerer med meget pen bil Ja, jeg ringte noen timer etter at annonsen var ute og ba han holde den av til meg. Virka ut som om det var flere andre som også var interessert gitt! Ja det så ut som å være et kupp . Liker planene dine, har tror på at denne blir skikkelig pen med noen feite kant felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lynvingen Skrevet Juni 15, 2011 Share Skrevet Juni 15, 2011 flott denne gratulerer ny bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Juni 16, 2011 Share Skrevet Juni 16, 2011 Ikke sorte nyrer a Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Juni 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2011 Ikke sorte nyrer a Haha Syns det ser så rart ut når alt annet er svart... Kosta omtrent ingenting på eBay, så får se hvordan det blir:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 16, 2011 Share Skrevet Juni 16, 2011 Du kunne fått noen preface sorte nyrer av meg:p lakka selv da, men dritlett, billig og bra resultat:) ellers grattis med flott Bimmer;) hvor mye måtte du ut med for denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Juni 17, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2011 Du kunne fått noen preface sorte nyrer av meg:p lakka selv da, men dritlett, billig og bra resultat:) ellers grattis med flott Bimmer;) hvor mye måtte du ut med for denne? Ellers takk, men jeg kjøpte sorte nyrer for 300,- eller noe fra bukta. Pris på bilen snakker vi ikke om;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Juni 17, 2011 Share Skrevet Juni 17, 2011 Hvorfor snakker man aldri om prisen på bilen sin? Er det som damer og vekt? Aldri skjønt det jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå