glennern86 Skrevet Juni 16, 2011 Share Skrevet Juni 16, 2011 Jeg har en 2002 e46 med business cd (som støtter ipod docking) og lurer på om det er noen som vet om man kan styre Spotify på en iPhone med cd spilleren...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffe Skrevet Juni 16, 2011 Share Skrevet Juni 16, 2011 Er vel bare til å prøve det vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glennern86 Skrevet Juni 16, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2011 vet ikke om jeg gidder å kjøpe settet hvis det ikke funker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SveinE46 Skrevet Juni 16, 2011 Share Skrevet Juni 16, 2011 Spotify er et eget program, og kan ikke styres av annet enn enheten som har spotify installert. Fungerer ihvertfall ikke på Nissan og Subaru Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Barca Skrevet Juni 16, 2011 Share Skrevet Juni 16, 2011 Funker desverre ikke.. Du må jailbreake telefonen og laste ned Music Controll Pro, for å evt få gjort det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Juni 17, 2011 Share Skrevet Juni 17, 2011 En fyr på jobben spurte meg om det samme, han har en xc60, men han får ikke styrt spotify, men ipod funksjonen funker. Spotify hadde for en stund siden (inn på settings) mulighet for "ipod integrasjon", regner med man da kunne styrt det slik man ville, men dette ble vist fjernet da dem ikke helt fikk det til etter son hva jeg har lest.. Får håpe dem får det til da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henfjel Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 ipod integrasjon i spotify gikk ut på å importere sanger fra ipod delen av iphone inn på spotify appen slik at man slapp å streame/laste ned sanger man allerede hadde på telefonen. fungerte også sånn at du fikk importert albumer og sanger du selv har på ipod-delen som ikke fins på spotify Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glennern86 Skrevet Juni 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2011 Takk for alle svar. Det er jo kjipt at det ikke funket ettersom spotify etter min mening er et over geialt program, men det drøyer sikkert ikke så lenge før det dukker opp bilstereo med dette integrert. Det er jo stadig flere dingser som støtter det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Juni 22, 2011 Share Skrevet Juni 22, 2011 Jeg testa spotify med intravee ipod styringen min i går, det funka som bare faen bortsett fra at jeg ikke får bytte spilleliste osv. Men får skifte sang og får opp hvilken sang som spilles. Nå har jeg jailbreaka min ip4, og instalert "music controls pro". Har også 3-4 sanger på telefonen som ligger på "ipod" delen, så den har noe og koble opp mot. Leste at man måtte ha et par sanger på telefonen så bilen oppfattet at der var musikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Juni 23, 2011 Share Skrevet Juni 23, 2011 Jeg har original BMW Business CD opplegg i min E39. Er det utgang for iPhone/iPod på denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomasgl72 Skrevet Juli 9, 2011 Share Skrevet Juli 9, 2011 Jeg har en BMW 320 dat med intravee ii. det funker ikke å spille musikk ifra spotify. det merkelige er at når jeg prøver å spille fra spotify så får jeg lyd i 1sek før lyden forsvinner. (så lurer på om det er noen instillinger jeg kan gjøre?) En kamerat av meg har en BMW 530 (2008modell) Pro navi skjerm og han har installert den orginale ipod adapteren fra BMW og han klarer å spille spotify. En mulighet er jo og installere en mini jack 3,5 inngang bak navi skjermen da kan en spille spotify må jo styre sangene fra Iphonen men det må en jo uanz. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomasgl72 Skrevet Juli 9, 2011 Share Skrevet Juli 9, 2011 Nå har jeg jailbreaka min ipod touch 4.gen. og lastet ned music controlls pro. Så nå kan jeg spille spotify koblet til intravee ii. Det funker veldig bra når jeg først får igang spotify. Får ikke opp navnet på sangene som spilles i spotify på navi skjermen.(må det noen innstillinger til?) men jeg kan skifte til neste sang med rattet eller navi spilleren. Men når jeg skifter sang spiller den i 1sek fra sangen jeg har lagret fast på ipoden før den spiller sangen i spotify. Er det noen innstilling en kan gjør for å bli kvitt dette? Noen som kan svare på dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juli 10, 2011 Share Skrevet Juli 10, 2011 Hadde dette problemet jeg også. Endte med at jeg slettet alle sangene som var på iphonen og bare brukte spotify. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomasgl72 Skrevet Juli 10, 2011 Share Skrevet Juli 10, 2011 Men får du startet spotify da?? Jeg hadde problemer med å starte spotify da. Får du opp navne på de sangene du spiller i spotify på navi skjermen din når du sletter sangene du har på ipoden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå