BMWE39turbo Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 Jakobm5, pen bil! Den tøffeste så langt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 åssen skal denne avstemmingen fåregå da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peer Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 joaronn! For en nydelig stance <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 det må da være meg: Åkei da, kanskje ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 Hittil leder : - Roaldj - Spruddel Rsheggen sin tror jeg ikke har sett enda Utrolig mange fine touringer hvertfall ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 Min Edition 33: (-skrift på dekkene og mobilholder) Også til salgs! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juni 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2011 åssen skal denne avstemmingen fåregå da?? Tror ikke det er noe poeng med noe avstemning. Kunne sikkert laget en "poll", men da blir det sikkert krangling om hvem som skulle vært med på den også. Mest for morsomt dette. Og fin måte å samle mange touringer, istedenfor å lage en tråd som heter "legg ut bilde av din touring". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 stemmer på e28 stasjen her på forumet jeg as... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 Edition 33 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evovrs Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 Edition 33 er helt konge liker best den blå. Hva er det som er så "konge" på denne i forhold til en M-tech ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 Edition 33 er helt konge liker best den blå. Hva er det som er så "konge" på denne i forhold til en M-tech ?? For å være så frekk og svare for Z1 kan jeg si at utenom den obligatoriske M-pakken får man et noe annerledes interiør med kontrastsømmer som matcher den utvendige fargen. Setene har særegne sømmer sammen med M-rattet, håndbremshåndtaket, håndbrems- og girmansjettene. Bilene kom også med 'Edition 33'-innstegslister. De tre fargene (Le-Mans Blau Metallic, Estoril Blau Metallic og Silverstone Metallic) kom i 333 eksemplarer hver som jo gjør den litt ekstra spesiell - Jubileumsutgave er stikkordet her. Om dette gjør bilen "konge", som det så fint sies, er vel heller opp til hver enkelt å vurdere. EDIT: Man må jo ikke glemme velourmattene med fargen på bilen i skinnet som omringer stoffet (kan godt hende det er noe mer jeg ikke kommer på i farten) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evovrs Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 Takker for det:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z1 Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 Det er hva jeg synes . Hva dere andre mener er jo deres mening . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 Det er hva jeg synes . Hva dere andre mener er jo deres mening . Jeg er (naturligvis) veldig enig med deg :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjekk82 Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 Jeg stemmer på Syse`s Ed33 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå