Gå til innhold

Vurderer E92 M3

gaasen
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 53
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ta nå endelig å prøvekjør en Ferrari 360 før du bestemmer deg!

Kjørte en 360 spider i alpene ifjor, og må bare si at lyden av V8'en inni tunnelen på 8000 rpm bare var helt pervers!! =P~

Du skal være jæævli entusiast hvis du klarer å gå å kjøpe en m3 etter det :lol:

Eneste bakdelen jeg ser er servicekostnadene som er tålig ville på Ferrari, både prisen for servicene og serviceintervallene...

Selv om E92 M3 er det NEST råeste BMW har laga, kan det ikke sammenliknes med ett kunstverk som Ferrari!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjønner ikke hvorfor du skal prøve å lage en diskusjon basert på dysleksi.. Det blir faktisk mye dummere..

Det var jeg faktisk ikke klar over og selvfølgelig beklager jeg misforståelsen.

Ingen grunn å bli ufin for min del.

Setningen kom med det samme jeg las det, blir unødvendig raskt provosert...

:lol:

Ingen skade skjedd, beklager...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta nå endelig å prøvekjør en Ferrari 360 før du bestemmer deg!

Kjørte en 360 spider i alpene ifjor, og må bare si at lyden av V8'en inni tunnelen på 8000 rpm bare var helt pervers!! =P~

Du skal være jæævli entusiast hvis du klarer å gå å kjøpe en m3 etter det :lol:

Eneste bakdelen jeg ser er servicekostnadene som er tålig ville på Ferrari, både prisen for servicene og serviceintervallene...

Selv om E92 M3 er det NEST råeste BMW har laga, kan det ikke sammenliknes med ett kunstverk som Ferrari!!!

Er ikke så enkelt å få prøvekjørt en 360, ikke mange som vil låne bort uten ett sikkert salg... :D

Men er rimelig sikker på att det er ektremt morsomme biler å kjøre, men det forandrer ikke att jeg ikke liker utseende på de, syns ikke de ser ut som ett kunstverk, men det er kun min smak.

Samt midtkonsoll med klima osv ser ut som det er tatt fra en 96 opel astra...

I tillegg så er innkjøp og vedlikehold også med i avgjørelsen på hvilken bil som er valgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok lettest å få tak i hvit, grå og svart; og av disse er hvit penest - selv om det mye jobb å holde det rent...

DSC_7104.jpg

attachment.php?attachmentid=438618&stc=1&d=1286436250

attachment.php?attachmentid=439599&stc=1&d=1286435535

Hvit er sikkert også ganske greit å få solgt...

Om jeg hadde vært i din situasjon, så hadde jeg gått for en i Melbourne Red :love:

IMG_9944.jpg

bmw005.jpg

1152011064.jpg

mre92m3007.jpg

2011m3zcp6222011007.jpg

2011m3zcp6222011004.jpg

mre92m3002.jpg

mre92m3009.jpg

....ble kanskje nok bilder :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ett litt for godt tilbud hos min tyske kontakt i dag...

Melbournerød 4 dørs E90 M3.

Hadde ikke tenkt å handle 4-dørs, men syns jeg fikk en litt god pris så må nok vurdere det.

Hva tror folket?

Noen som vet bredde og innpress på felgene/dekk hos E9x M3?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er jeg ikke enig i. Det finnes temmelig mange svært lidenskapelige eiere av Ferrarier også... og det er heller ikke uvanlig at de kan kjøre bilene slik de skal kjøres. Man kan selvfølgelig argumentere for at det ofte er to helt forskjellige typer bilentusiaster som har en stor interesse for hhv. BMW og Ferrari. Bare prisen på bilene gjør nok en stor forskjell i så måte.

Ikkje misforstå meg, du bør ha ein lidenskaplig interesse for Ferrari vist du skal kjøpe ein ny bil for 2 til 3 mill og ein brukt ein til gjerne 400 000 kr, så prismessig har ikkje den "vanlige mann i gata" råd til å kjøpe seg ein.

For meg står Ferrari meir fram som eit status symbol der du kan pumpe inn penger og få eit statussymbol; ein bil som blir valgt av ein person med Elivs Presley-syndrom.

Det er ingen tvil om at kva bil du kjører forteller om kva person du er eller ønsker å vere.

Så i mine auge vil altid Ferrari vere eit status symbol - men eg hadde ikkje sagt nei til å eige ein.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ett litt for godt tilbud hos min tyske kontakt i dag...

Melbournerød 4 dørs E90 M3.

Hadde ikke tenkt å handle 4-dørs, men syns jeg fikk en litt god pris så må nok vurdere det.

Hva tror folket?

Noen som vet bredde og innpress på felgene/dekk hos E9x M3?

Hadde jeg vært deg hadde jeg takka nei. E92 er veldig mye kulere enn en E90. Har aldri vært fan av rumpa på E90, og når E92 kom ble jeg bare forelsket i den og skal eie en sånn en dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

disse superbilene som lambo,ferrari og sånt får deg bare til å virke som du er i en midtlivskrise... skal man ha en kul bil, skal den kunde "blende" seg inn i mengden, og ha motoren til et monster for når det virkelig trengs:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brosjan skal selge sin E92 M3 til meget god pris..Ligger på finn til 800'.. :) Skal du foliere spiller fargen ikke så stor rolle heller vel.. 8)

Har sett den dær.

Alt for billig! :D

Skal ha bil uten engangsavgift, unner ikke staten de pengene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...