Bushnell Skrevet Juni 23, 2011 Share Skrevet Juni 23, 2011 når jeg logga meg inn hadde jeg plutselig blitt dansk i følge koed, å jeg får ikke endra land til norge? får ikke opp valget under der jeg endre personopplysninger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Juni 23, 2011 Share Skrevet Juni 23, 2011 Me too! ^^ Men får vi ordrehistorikken tilbake da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 24, 2011 Share Skrevet Juni 24, 2011 Jeg er å dansk i følge koed. Vil tro at alt ordner seg når de er helt ferdig med sine "oppgraderinger". Ellers på vi bare vente å vente.... Vente å vente... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfører Skrevet Juni 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2011 Noen som har bestilt varer fra dem den siste uken? Jeg bestilte varer forrige uke, men fikk ikke ordrebekreftelsen på mail, med en gang slik som jeg pleier fra dem. Bestilling og betaling gikk smertefritt, og når jeg går inn på mailen har jeg ikke mottatt mail fra dem. Sendte derfor en mail til info@koed.no med kopi til Fredrik hvorpå jeg spurte om de kunne sjekke opp dette. Fikk svar fra Fredrik på torsdag: Hei, Kan dessverre ikke finne denne ordren i systemet her, så får ikke sjekket noe som helst egentlig. Håper det løser seg snart. Etter dette har jeg ikke hørt noe fra Koed. Har nå sjekket opp med banken både pr nettbanken min pluss kundekonsulent som bekrefter at betalingen er i orden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Juni 27, 2011 Share Skrevet Juni 27, 2011 Jeg bestilte nå nettopp. Har ikke sjekka nettbanken om pengene er trekt, men jeg fikk ordrebekreftelse med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bushnell Skrevet Juni 27, 2011 Share Skrevet Juni 27, 2011 jeg bestilte forrige uke, fikk ordrebekreftelse å alt i orden tror jeg, bare att da var jeg dansk, så sente dem mail å sa jeg var norsk, så hva som skjer vet jeg ikke ikke får jeg logget inn heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DannyRS Skrevet Juni 27, 2011 Share Skrevet Juni 27, 2011 Nå fikk jeg logga inn og er norsk igjen, men hvorhen er linken til ordrehistorikk..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Juli 7, 2011 Share Skrevet Juli 7, 2011 Jeg bestilte for et par dager siden, fikk ordrebekreftelse på mail osv.. Nå får jeg ikke logget inn lenger, står bare at jeg ikke finnes i systemet.. hmm Så også at ordrehistorikken var bortevekk da jeg fremdeles fikk logget meg på.. Håper det dukker opp noe deler her om en stund.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p86 Skrevet Juli 7, 2011 Share Skrevet Juli 7, 2011 Ser prisene er bra her på denne siden. Men hvor "dårlig" er såkalt uorginale deler der egentlig? Pris mellom orginal og ikke er jo himmelsk på mye. f.eks bremser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfører Skrevet Juli 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2011 Har ingenting å utsette på deres kvalitet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p86 Skrevet Juli 8, 2011 Share Skrevet Juli 8, 2011 så disse delene demmes som er billige og uorginale er av kvalitet som f.eks mekonomen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Mars 9, 2012 Share Skrevet Mars 9, 2012 Da var Koed.no og .dk nede igjenn Jeg som skulle bruke en hel månedlønn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Mars 10, 2012 Share Skrevet Mars 10, 2012 Jeg kommer inn jeg. Prøvd en annen nettleser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Mars 10, 2012 Share Skrevet Mars 10, 2012 Funker nå ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå