kjekk82 Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 Skal bruke bilen min som brudebil i helgen og med det lurer jeg på om noen har forslag til pynt. Hvit silkeband fra nasen og bak til speilene og flagg i front nok kanskje? Bilen det gjelder er denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 Har pleid å pynte min med flagg stripset fast i nyrene, silkebånd fra samme sted og bak til speilene blir bra Nå har jeg ikke stor erfaring med pynting av brudebil dog.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 Samme sier jeg, det er nok penest, uten alt for mye Fra nyrene og bakover til speila Men ikke glem 45298 blikkbokser bak da, og "just married" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 Sånn skal det ikke gjøres ivertfall: Silkebånd fra grillen som skrevet blir fint også kanskje flagg fremme på hver skjerm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 Stemmer for det samme som de andre her ja, E24 er jo konge brudebil da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 Istede for å feste båndene i speilene så brett de rundt pansere i hver sitt hjørne å lukk igjen. Knyt de på undersiden først f.eks. Kjør på med masse bjørkeris og flagg i kryss i fronten. Ser ut som en meget pen E24 du har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Juni 22, 2011 Share Skrevet Juni 22, 2011 Og belag deg på å måtte polere panser etter å ha hatt på silkebånd. Blir merker om bilen er blank og velholdt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet Juni 22, 2011 Share Skrevet Juni 22, 2011 http://rent75.blogspot.com/2010/01/wedd ... owers.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjekk82 Skrevet Juni 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2011 Blir nok veldig enkelt med ett par band ja og noe i grillen.. Kommer med bilde etter gjennomført oppdrag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Juni 24, 2011 Share Skrevet Juni 24, 2011 Er det Kristian som skal bruke bilen? Hadde fortjent SW concorso voksen da for annledningen! Når tid skjer dette da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå