Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror subben min sliter baki bilen, så lurte på å skifte denne ut.

Var inne å så på denne på nettet, og så at man kan bytte bare elementet.

Noen som har gjort dette før??

Eller er det like greit å få tak i en brukt en? Altså komplett plastic fantastic kasse :wink:

Skrevet

Jeg har samme subben som du har regner jeg med (DSP) og jeg hadde ihvertfall prøvd å bytte elementet istedenfor å sette inn en brukt som er lik. Det kan vel strengt tatt bare bli bedre lyd i "plastic fantastic" kassen :)

Skrevet

Her har du et par bilder innvendig:

j87ee8pmpk4kxasv6tep.jpg

0vmkqekwo0lt0v9achm8.jpg

y6zt1bhv77wk9dkdp58z.jpg

Elementet som står i, mener jeg og huske var 5", og har 2 spoler. Jeg hadde en plan om og kjøpe en 5" sub på ebay, av denne typen:

http://cgi.ebay.com/1-NEW-PYLE-PLG54-5- ... 27b6efe890

Dybden mener jeg og huske passet perfekt med den gule suben. :)

Hadde et håp om og kunne bruke orginal sub, så jeg slapp noe ekstra montering osv. Men må da ha ekstra forsterker, det var en bakdel. Men slik jeg fant ut, så hadde de ledningene som går inn på sub, forskjellige delefrekvenser, var vel 3-4 par ledninger, med forskjellige frekvenser mener jeg. Var et eller annet sykt opplegg. Jeg skrudde ut gamlingen sin og testa på min cadence forsterker, og den spilte faktisk ganske greit, men ikke så veldig høyt når du skulle ha litt trøkk. Fattern trodde ikke sine egne ører, nektet og tro at det der var hans sub, da den faen ikke lager noe lyd i det hele tatt i bilen hans. Om du stiller lyden bak, så kan du høre så vidt at den finst. Ellers er den bare en vits. :lol: (Han har Hifi høytalere med forsterker + sub, med den kipe spilleren)

Fredrik

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...