JonasD Skrevet Juni 25, 2011 Share Skrevet Juni 25, 2011 Etter årets mods.. Tatt av amatørfotograf (meg selv) Gjenstår fortsatt EU kontroll, finne sideskjørt og lakkere frontleppa igjen, tok nedi.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Juni 25, 2011 Share Skrevet Juni 25, 2011 Hvorfor er taket oppe? Men pene hjul du har der Hvor lett er det å svinge når de stikker såpass ut forran? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Juni 25, 2011 Share Skrevet Juni 25, 2011 Digger det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nisja Skrevet Juni 25, 2011 Share Skrevet Juni 25, 2011 vart bra ta hær Jonas likt na lyktfilmen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juni 25, 2011 Share Skrevet Juni 25, 2011 Meget tøff cab Men hva har skjedd med viskeren? Så¨burde du lakke senter deksla også. Tøff den panser bh, hvor er den kjøpt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Juni 25, 2011 Share Skrevet Juni 25, 2011 Meget pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B3KK15 Skrevet Juni 25, 2011 Share Skrevet Juni 25, 2011 Pen bil!! men som sagt, du glemt senterkoppen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juni 25, 2011 Share Skrevet Juni 25, 2011 M3 Yngve, de har BH på BS... Har en UBRUKT liggende du kan få kjøpe, den er kjøpt der. BTW, så ble det hellvetes hot! Norges feste cabstuk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juni 25, 2011 Share Skrevet Juni 25, 2011 Det der kan kalles en real oppgradering, ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juni 25, 2011 Share Skrevet Juni 25, 2011 Oioioi, for en bil det plutselig ble! Jeg må bare si meg enig med Torek, dette var en oppgradering med sus i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Juni 25, 2011 Share Skrevet Juni 25, 2011 Unnskyld språket; men DÆVEN for en flott bil!!! Lav og clean - og jeg digger USA-looken! Rett og slett gjennomført! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Juni 25, 2011 Share Skrevet Juni 25, 2011 Dette ble jo kanonbra Ønsker å se bilder uten tak og senterkopper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 26, 2011 Share Skrevet Juni 26, 2011 Hvorfor er taket oppe? AKKURAT det samme tenkte jeg kjører du ikke cab da mann! få ut noen bilder med kallesja nede hehe Men det sexy skiltet satt som et skudd på bilen! den ser helt rå ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon S Arvesen Skrevet Juni 26, 2011 Share Skrevet Juni 26, 2011 Dette ble utrolig bra! Vil også se bilder uten senterkopp og med kalesjen nede Har du spacer fra 4 til 5 bolts du da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juni 26, 2011 Share Skrevet Juni 26, 2011 Utrolig pen bil !!! Og som resten; bilder uten tak! men hvorfor vil folk se uten senterkopper? De skal jo være der, et must! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå