Gå til innhold

FredrikWake's E36 Sedan - Rævkjørt s.48


Anbefalte innlegg

  • Svar 740
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har fått tatt en halvhjerta motorvask, skal fortsette litt idag før det blir EU-kontroll 14:15 :)

Måtte låne hjula til E46en til Olaa1, der vises ikke 3mm spaceren godt, så håper at NAF ikke legger merke til det! Passet bra til bilen, bilder kommer :)

Har tatt litt restaurering av skinnsetene foran. Tok ikke hele setene, bare der det var nødvendig.

Brukte denne:

http://viewitem.eim.ebay.no/BLACK-Leath ... 16042/item

Før:

IMG_20120603_182616.jpg

IMG_20120603_182627.jpg

Etter:

IMG_20120603_183545.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice! :D Men er det ikke bedre å bare ta hele interiøret mens du er i gang??? Blir jo sikkert noe helt annet

Baksetene i bilen har nesten aldri vært brukt, så dem er faktisk helt strøkne :)

Men ja, det hadde vært bedre. Grunnen til at jeg ikke gjorde det var at fargen skal stå å trekke inn i opptil 24 timer. Og det er sjeldent at jeg ikke har bruk for bil i løpet av en dag!

Sykt pen bil du har!! :)

Takker så mye :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice! :D Men er det ikke bedre å bare ta hele interiøret mens du er i gang??? Blir jo sikkert noe helt annet

Baksetene i bilen har nesten aldri vært brukt, så dem er faktisk helt strøkne :)

Men ja, det hadde vært bedre. Grunnen til at jeg ikke gjorde det var at fargen skal stå å trekke inn i opptil 24 timer. Og det er sjeldent at jeg ikke har bruk for bil i løpet av en dag!

Ahaa, ja bruker vel som regel bilen på en dag :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var bilen godkjent med 0 feil :) Fikk bemerkning på ei foring i forstilling, og en bremseslange som var ført litt feil, men spacerene foran så han ikke.

Han la merke til sotinga på lyktene foran da, men sa bare: "Så lenge lysene er i rett høyde, så er det ikke vits å bry seg om det. Du kommer bare til å sette det på igjen."

Godt å se at ikke alle er trangsynte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planene nå framover er å senke bilen en god del, montere nytt StanceWorks merke, og gå til innkjøp av PlastiDip :)

Får dessverre ikke gjort alt før Sommertreff på ACR, menmen..

Har lekt meg litt i photoshop og gjort felgene matt grå. Det ser ganske bra ut i mine øyne, men jeg er usikker på om jeg kommer til å gjennomføre det. Nederste leppe på fangeren og listene rundt bilen skal hvertfall PlastiDippes svarte etterhvert :)

felgsoting.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...