FredrikWake Skrevet Juni 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2012 Litt speilrefleksbilder etter soting Tror dere folka på NAF kommer til å reagere på det under EU-kontroll? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Juni 1, 2012 Share Skrevet Juni 1, 2012 Nei:p e tvila men du kan no kanskje eu godkjenne med en du kjenne da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Juni 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2012 Nei:p e tvila men du kan no kanskje eu godkjenne med en du kjenne da? Er satt opp på time hos NAF på tirsdag:) har du fått sotfilmen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Juni 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2012 Har fått bytta toppdekselpakning og lakkert toppdekselet idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 2, 2012 Share Skrevet Juni 2, 2012 Få se bilde når det er kommet ihop Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Juni 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2012 Få se bilde når det er kommet ihop Tør ikke ta bilde før jeg har tatt motorvask Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Juni 2, 2012 Share Skrevet Juni 2, 2012 Få se bilde når det er kommet ihop Tør ikke ta bilde før jeg har tatt motorvask Må si meg enig, fysj det var skittent dær! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2012 Har fått tatt en halvhjerta motorvask, skal fortsette litt idag før det blir EU-kontroll 14:15 Måtte låne hjula til E46en til Olaa1, der vises ikke 3mm spaceren godt, så håper at NAF ikke legger merke til det! Passet bra til bilen, bilder kommer Har tatt litt restaurering av skinnsetene foran. Tok ikke hele setene, bare der det var nødvendig. Brukte denne: http://viewitem.eim.ebay.no/BLACK-Leath ... 16042/item Før: Etter: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 Nice! Men er det ikke bedre å bare ta hele interiøret mens du er i gang??? Blir jo sikkert noe helt annet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 Sykt pen bil du har!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2012 Nice! Men er det ikke bedre å bare ta hele interiøret mens du er i gang??? Blir jo sikkert noe helt annet Baksetene i bilen har nesten aldri vært brukt, så dem er faktisk helt strøkne Men ja, det hadde vært bedre. Grunnen til at jeg ikke gjorde det var at fargen skal stå å trekke inn i opptil 24 timer. Og det er sjeldent at jeg ikke har bruk for bil i løpet av en dag! Sykt pen bil du har!! Takker så mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 Nice! Men er det ikke bedre å bare ta hele interiøret mens du er i gang??? Blir jo sikkert noe helt annet Baksetene i bilen har nesten aldri vært brukt, så dem er faktisk helt strøkne Men ja, det hadde vært bedre. Grunnen til at jeg ikke gjorde det var at fargen skal stå å trekke inn i opptil 24 timer. Og det er sjeldent at jeg ikke har bruk for bil i løpet av en dag! Ahaa, ja bruker vel som regel bilen på en dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2012 Da var bilen godkjent med 0 feil Fikk bemerkning på ei foring i forstilling, og en bremseslange som var ført litt feil, men spacerene foran så han ikke. Han la merke til sotinga på lyktene foran da, men sa bare: "Så lenge lysene er i rett høyde, så er det ikke vits å bry seg om det. Du kommer bare til å sette det på igjen." Godt å se at ikke alle er trangsynte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Juni 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2012 Planene nå framover er å senke bilen en god del, montere nytt StanceWorks merke, og gå til innkjøp av PlastiDip Får dessverre ikke gjort alt før Sommertreff på ACR, menmen.. Har lekt meg litt i photoshop og gjort felgene matt grå. Det ser ganske bra ut i mine øyne, men jeg er usikker på om jeg kommer til å gjennomføre det. Nederste leppe på fangeren og listene rundt bilen skal hvertfall PlastiDippes svarte etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juni 5, 2012 Share Skrevet Juni 5, 2012 Kult med E9x felger på E36, skiller seg litt ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå