FredrikWake Skrevet Juni 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2011 Det som er gjort med bilen siden slutten av april er: Nye frontlykter med angeleyes Nye baklykter med hvite blinklys Komplett M3 styling (Frontfanger, bakfanger, sideskjørt) Spredere Nytt passasjersete foran Nye emblem Nye sommerdekk Nytt batteri Ny dynamo Nye bremser bak Sort grill Nye skilt Coilovers Originale gulvmatter i gummi Lakkert panser, alle lister og førerdør på profesjonelt verksted Profesjonell rubbing, polering og lakkforsegling på verksted Ny bremselysbryter Viskere Nye lokariskjermer (innerskjermer foran) Nye filter ++ sikkert mye som er glemt Nye 17" felger og M3 speil kommer etterhvert Ikke det at jeg skal selge, men ville bare høre om hva folk synes hva den er verdt nå. Ettersom den ble solgt fra dødsbo og tingretten satte en verdi på bilen til 40k, så synes jeg ikke det skal sammenlignes med hva jeg betalte for den, hvis dere skjønner. Den var verdt mye mer enn det jeg betalte for den, og ettersom jeg ringte selger 30 minutter etter at annonsen kom ut, var jeg den heldige vinner. Vil derfor bare høre hva dere synes den er verdt, uten at dere ser på hvor mye jeg betalte for den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juni 27, 2011 Share Skrevet Juni 27, 2011 Ikke det at jeg skal selge, men ville bare høre om hva folk synes hva den er verdt nå. Ettersom den ble solgt fra dødsbo og tingretten satte en verdi på bilen til 40k, så synes jeg ikke det skal sammenlignes med hva jeg betalte for den, hvis dere skjønner. Den var verdt mye mer enn det jeg betalte for den, og ettersom jeg ringte selger 30 minutter etter at annonsen kom ut, var jeg den heldige vinner. Vil derfor bare høre hva dere synes den er verdt, uten at dere ser på hvor mye jeg betalte for den Det viktigste er hva den er verdt for deg, for er du som er eier Jeg tok ikke utgangspunkt i din kjøpspris, jeg tenkte mer hva jeg kunne betalt for noe slikt. Men er markedet som bestemmer Det er ihvertfall lurt å å beholde en bil litt etter slik påkost for å få igjen litt kjøreglede for pengene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Juni 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2011 Ikke det at jeg skal selge, men ville bare høre om hva folk synes hva den er verdt nå. Ettersom den ble solgt fra dødsbo og tingretten satte en verdi på bilen til 40k, så synes jeg ikke det skal sammenlignes med hva jeg betalte for den, hvis dere skjønner. Den var verdt mye mer enn det jeg betalte for den, og ettersom jeg ringte selger 30 minutter etter at annonsen kom ut, var jeg den heldige vinner. Vil derfor bare høre hva dere synes den er verdt, uten at dere ser på hvor mye jeg betalte for den Det viktigste er hva den er verdt for deg, for er du som er eier Jeg tok ikke utgangspunkt i din kjøpspris, jeg tenkte mer hva jeg kunne betalt for noe slikt. Men er markedet som bestemmer Det er ihvertfall lurt å å beholde en bil litt etter slik påkost for å få igjen litt kjøreglede for pengene Ja, det er sant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Juni 28, 2011 Share Skrevet Juni 28, 2011 Finfin bil! Tror jeg prata med gjengen din på sommertreff på fredagskveld/natt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Juni 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2011 Finfin bil!Tror jeg prata med gjengen din på sommertreff på fredagskveld/natt Takktakk Ikke umulig det! Var vi som hadde den fantastiske lavoen ved innkjøringa til selve bana..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Juli 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2011 Noen som har forslag til hvilke felger jeg kan kjøpe? Har et budsjett på ca 8-9000, og helst inkludert dekk. Stort sett bare åpen for 17", men 18" kan vurderes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet August 3, 2011 Forfatter Share Skrevet August 3, 2011 Har kjøpt nye felger nå landet på originale 17" M-sport felger. Subber litt bak når jeg har passasjerer i og med at dekkene er 255 brede, men skal skaffe smalere i morgen. Foran står det 225-45-17. Skal flytte disse dekkene bak, og kjøpe 215-45-17 å ha foran. Da blir det plass til å senke enda mere foran Hva synes dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet August 4, 2011 Share Skrevet August 4, 2011 Synes det ser ut som greie vinterfelger... Bilen er forøvrig pen den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet August 5, 2011 Forfatter Share Skrevet August 5, 2011 Takk takk det er nok ikke vinterfelgene. Her er et av de første bildene jeg tok av bilen, med vinterfelgene på: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet August 7, 2011 Forfatter Share Skrevet August 7, 2011 Har oppdatert første post med bilder tatt i dag Har fått skiftet dekk og senket litt foran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet August 20, 2011 Forfatter Share Skrevet August 20, 2011 Noen som vet om billige M3 speil til salgs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet August 20, 2011 Share Skrevet August 20, 2011 alxs har speil.. Må si jeg savner bodø.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet August 20, 2011 Forfatter Share Skrevet August 20, 2011 alxs har speil.. Må si jeg savner bodø.. Takker! Har du bodd her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet August 20, 2011 Share Skrevet August 20, 2011 Nei var 1 år på flyplassen.. Militæret.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet August 20, 2011 Forfatter Share Skrevet August 20, 2011 Nei var 1 år på flyplassen.. Militæret.. Nice har hørt om mange som har dårlige erfaringer derfra, men bra at du synes det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå