Gå til innhold

FredrikWake's E36 Sedan - Rævkjørt s.48


Anbefalte innlegg

Det som er gjort med bilen siden slutten av april er:

Nye frontlykter med angeleyes

Nye baklykter med hvite blinklys

Komplett M3 styling (Frontfanger, bakfanger, sideskjørt)

Spredere

Nytt passasjersete foran

Nye emblem

Nye sommerdekk

Nytt batteri

Ny dynamo

Nye bremser bak

Sort grill

Nye skilt

Coilovers

Originale gulvmatter i gummi

Lakkert panser, alle lister og førerdør på profesjonelt verksted

Profesjonell rubbing, polering og lakkforsegling på verksted

Ny bremselysbryter

Viskere

Nye lokariskjermer (innerskjermer foran)

Nye filter

++ sikkert mye som er glemt

Nye 17" felger og M3 speil kommer etterhvert :)

Ikke det at jeg skal selge, men ville bare høre om hva folk synes hva den er verdt nå. Ettersom den ble solgt fra dødsbo og tingretten satte en verdi på bilen til 40k, så synes jeg ikke det skal sammenlignes med hva jeg betalte for den, hvis dere skjønner. Den var verdt mye mer enn det jeg betalte for den, og ettersom jeg ringte selger 30 minutter etter at annonsen kom ut, var jeg den heldige vinner. Vil derfor bare høre hva dere synes den er verdt, uten at dere ser på hvor mye jeg betalte for den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 740
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ikke det at jeg skal selge, men ville bare høre om hva folk synes hva den er verdt nå. Ettersom den ble solgt fra dødsbo og tingretten satte en verdi på bilen til 40k, så synes jeg ikke det skal sammenlignes med hva jeg betalte for den, hvis dere skjønner. Den var verdt mye mer enn det jeg betalte for den, og ettersom jeg ringte selger 30 minutter etter at annonsen kom ut, var jeg den heldige vinner. Vil derfor bare høre hva dere synes den er verdt, uten at dere ser på hvor mye jeg betalte for den :)

Det viktigste er hva den er verdt for deg, for er du som er eier :wink: Jeg tok ikke utgangspunkt i din kjøpspris, jeg tenkte mer hva jeg kunne betalt for noe slikt. :) Men er markedet som bestemmer :) Det er ihvertfall lurt å å beholde en bil litt etter slik påkost for å få igjen litt kjøreglede for pengene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke det at jeg skal selge, men ville bare høre om hva folk synes hva den er verdt nå. Ettersom den ble solgt fra dødsbo og tingretten satte en verdi på bilen til 40k, så synes jeg ikke det skal sammenlignes med hva jeg betalte for den, hvis dere skjønner. Den var verdt mye mer enn det jeg betalte for den, og ettersom jeg ringte selger 30 minutter etter at annonsen kom ut, var jeg den heldige vinner. Vil derfor bare høre hva dere synes den er verdt, uten at dere ser på hvor mye jeg betalte for den :)

Det viktigste er hva den er verdt for deg, for er du som er eier :wink: Jeg tok ikke utgangspunkt i din kjøpspris, jeg tenkte mer hva jeg kunne betalt for noe slikt. :) Men er markedet som bestemmer :) Det er ihvertfall lurt å å beholde en bil litt etter slik påkost for å få igjen litt kjøreglede for pengene :)

Ja, det er sant :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Har kjøpt nye felger nå :D landet på originale 17" M-sport felger.

Subber litt bak når jeg har passasjerer i og med at dekkene er 255 brede, men skal skaffe smalere i morgen.

Foran står det 225-45-17. Skal flytte disse dekkene bak, og kjøpe 215-45-17 å ha foran.

Da blir det plass til å senke enda mere foran :)

Hva synes dere?

m7ynkqf4kgl98ppzicu9.jpg

7up8xjpxr0yg3awziw5w.jpg

0ar91djnw31qqj7r3scr.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...