Reef89 Skrevet Juni 27, 2011 Share Skrevet Juni 27, 2011 Ahh endelig en som har skjønt det med amrikansk front. Utrolig strøken og fin bil:) Behold den pent. Litt lavere foran hadde heller ikke vert feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juni 27, 2011 Share Skrevet Juni 27, 2011 Min drømmebil når det gjelder E39!! I mine øyne manglet den kun to-farget interiør. Gratulerer med en makaløs kjøremaskin!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 27, 2011 Share Skrevet Juni 27, 2011 Bare vent, så skal jeg vise dere amerikanskeuropeisk front, DET er tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maloi Skrevet Juni 27, 2011 Share Skrevet Juni 27, 2011 Nydelig M5! Litt senk så er du helt imål! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet November 2, 2011 Share Skrevet November 2, 2011 lekker bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerAnders Skrevet November 2, 2011 Share Skrevet November 2, 2011 Dette er virkelig riktig bil, riktig motor og riktig farge! Drømmebil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_e39 Skrevet November 2, 2011 Forfatter Share Skrevet November 2, 2011 lekker bil! Takker for det, din er nå ikke så værst den heller da Takker deg og Bimmer-Anders Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet November 9, 2011 Share Skrevet November 9, 2011 saaatan! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_e39 Skrevet November 9, 2011 Forfatter Share Skrevet November 9, 2011 Tar det som et kompliment ;-P Så sier takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 9, 2011 Share Skrevet November 9, 2011 Bare vent, så skal jeg vise dere amerikanskeuropeisk front, DET er tøft Måtte bare legge inn bilde av e39 med skikkelig amerikanskeuropeisk front si ifra hvis jeg skal fjerne bildet Bmw_e39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codex Skrevet November 9, 2011 Share Skrevet November 9, 2011 Nydlig bil Såg veldig strøkent ut det interiøret også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw_e39 Skrevet November 15, 2011 Forfatter Share Skrevet November 15, 2011 Null problem Tzunami, tøft bilde Det er strøkent og det Codex Takk forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå