badsha Skrevet Juni 30, 2011 Share Skrevet Juni 30, 2011 http://www.break.com/index/car-loses-co ... er-2074155 synnes begge bilene så meget råe ut, synd dette ble totaltvrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnout18 Skrevet Juni 30, 2011 Share Skrevet Juni 30, 2011 Sykt å fort dette kan skje ! synd med bila ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Widejuggao Skrevet Juni 30, 2011 Share Skrevet Juni 30, 2011 e en grunn til at farts grensa me henger (uansett) er 80km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 30, 2011 Share Skrevet Juni 30, 2011 Syk trist , såg rå ut de bilene ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juni 30, 2011 Share Skrevet Juni 30, 2011 Kanskje slike videoer skulle vært gjort tilgjengelig på nyhetsnettesteder? Det er jo en liten mulighet for at alle kukskaftene som durer rundt på veiene i 90+ med henger tenker seg litt om... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danny91 Skrevet Juni 30, 2011 Share Skrevet Juni 30, 2011 men denne idioten prøvde jo ikke å bremse engang virka det som=/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet Juni 30, 2011 Share Skrevet Juni 30, 2011 Er vel ikke så smart å bremse når sånt skjer da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juni 30, 2011 Share Skrevet Juni 30, 2011 å bremse når slikt skjer er hvertfall det dummeste du gjør.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Juli 1, 2011 Share Skrevet Juli 1, 2011 Det er jo nettopp det han prøver på når den virkelig begynner. Man ska dra på til den stabiliserer seg, når den begynner og sakse slik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danny91 Skrevet Juli 1, 2011 Share Skrevet Juli 1, 2011 og, da beklager jeg, jeg har aldri kjørt med tilhenger, aldri hatt lyst til det heller. men det virker også som idioten kjørte for fort uansett så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Juli 1, 2011 Share Skrevet Juli 1, 2011 Regner med at dette er i Polen, etter hva jeg vet så er "korva" polsk for kvinnens edlere deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miklysa Skrevet Juli 1, 2011 Share Skrevet Juli 1, 2011 Regner med at dette er i Polen, etter hva jeg vet så er "korva" polsk for kvinnens edlere deler Da var det vel en norsk BMW på tilhengeren da Sorry, kunne ikke dy meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Juli 1, 2011 Share Skrevet Juli 1, 2011 Viste filmen til en polakk jeg jobber med, det var polsk ja. Alle som har hatt noe med polakker å gjøre har vel hørt ordet "korva" en del ganger for de som ikke vet det så betyr det da hore på polsk og latin faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet Juli 1, 2011 Share Skrevet Juli 1, 2011 Men ordet er, slik som jeg har forstått det, brukt som et vanlig kraftuttrykk, typ "faen", "helvette", osv. Forøvrig en film som burde være obligatorisk å se for de som skal ut og kjøre med henger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StraightSix Skrevet Juli 1, 2011 Share Skrevet Juli 1, 2011 Idioten fikk som fortjent, verken mer eller mindre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå