blckwtr Skrevet Juli 2, 2011 Share Skrevet Juli 2, 2011 Hei, lurer egentlig på om det vil lønne seg å importerer en M3 fra eksempelvis Tyskland med tanke på engangsavgiften i tillegg til den symbolske summen man må betale i Tyskland. Tenker på en E46 fra 2004, mener det var da den fikk facelift?! Ser at prisene varierer en del på finn.no grunnet vedlikehold, utstyr etc. og at utvalget naturligvis ikke blir så stort som en følge av dette. Er det noen som har noen tips eller vet om noen som skal selge i Norge? Personlig syns jeg mørk farge både utvendig og interiølr er finest og heller mer mot manuell enn mot SMGII. Sistnevnte er i aller høyste grad aktuelt... Tips og triks mottas med takk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Juli 2, 2011 Share Skrevet Juli 2, 2011 e46 m3 ble vell aldri levert som facelift? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Barca Skrevet Juli 2, 2011 Share Skrevet Juli 2, 2011 Riktig det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OveN Skrevet Juli 2, 2011 Share Skrevet Juli 2, 2011 Hei, jeg har hatt min '03 M3 i snart 3 aar her borte i USA. Sjekker litt naa og da hva det vil koste meg aa ta den med hjem naar den dagen kommer, og jeg har vel igrunn kommet frem til at det ikke er det store aa spare vs prisene paa Finn. Men sikkert lettere aa finne en bil med noeyaktig den spekken man oensker i utlandet da utvalget er bedre. Foroeverig fikk aldri M3 noen facelift, saa vidt jeg vet fikk den kun en liten piff som bestod av nye baklykter og ny navigasjon unit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TIF Skrevet Juli 2, 2011 Share Skrevet Juli 2, 2011 Litt info om div forandringer: http://www.madrussian.net/m3/modelchanges.shtml Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juli 3, 2011 Share Skrevet Juli 3, 2011 E46 M3 fikk facelift i 2003, men frontlyktene ble ikke byttet ut. Den eneste utvendige forskjellen er LED-lykter bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juli 3, 2011 Share Skrevet Juli 3, 2011 Mener også den fikk den bredere grepslista på bakluka, som facelift. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 3, 2011 Share Skrevet Juli 3, 2011 Av "utvendig facelift" fikk den LED-baklykter og ny bagasjeluke ja. 16:9-skjerm kom vel fra 2002-modellene mener jeg på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SimenF Skrevet Juli 3, 2011 Share Skrevet Juli 3, 2011 http://www.samag.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dolk Skrevet Juli 3, 2011 Share Skrevet Juli 3, 2011 Du sparer ingenting ved og hente BMW M3 fra utlandet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goty Skrevet Juli 3, 2011 Share Skrevet Juli 3, 2011 Som nevnt tidligere så er det jo lettere å finne akkuratt den bilen du selv vill ha. Da utvalget i Norge er noe halvveis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egil s Skrevet Juli 3, 2011 Share Skrevet Juli 3, 2011 Jeg henta min 04 SMG i Tyskland i 08, da var det ennå endel å spare kontra Norge. dette mest pga at man da fant biler i Tyskland man kunne trekke fra momsen på, fram til i fjor sommer hadde prisene stort sett falt tilsvarende momsfritaket i Tyskland, slik at en 04 tilsvarende min bil kostet nesten det samme å importere fordi bilen kosta det samme i Tyskland som jeg betalte 2 år tidligere, og Norske avgifter hadde gått opp tilsvarende det økte bruksfradraget. Mulig det har endret seg noe til i år, men regn med 600.000kr for en pen bil. Jeg trålte markedet der nede til jeg fant en svart bil, svart interiør, alu lister og proppet med utstyr, min mangler et par kryss på utstyrslisten, men ting som tv-tuner, fabrikk alarm og slikt savner jeg ikke. I Tyskland er det viktig å forsikre seg om at de har varme i setene, da det ikke er så vanlig der nede. Ved facelift i 2003.5 (som de kalles) fikk bilen LED baklykter, og breiere list over skiltet bak, den fikk også MK IV DVD navi og noen andre småtting ble endret. Min lå ute for salg i fjor, men med lite respons så jeg hadde egentlig tenkt å beholde den i et par år til, akkurat bestillt inn deler for nærmere 40.000kr, så skal jeg selge nå så snakker vi nok 600.000kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå