Richie85 Skrevet Juli 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2011 Ny oppdatering, har bestilt en liten pakke som burde være her om en stund. Vet ikke hvor lang tid det tar bare, men har stor tro på at det skal bli fint.. Er ikke senking, det tror jeg ikke skjer før til neste vår evt, da M-Parallell hjulene kommer på igjen.. Jeg er spent på resultatet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 18, 2011 Share Skrevet Juli 18, 2011 Forventet å se en oppdatering, men den gang ei.. Teaser... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juli 19, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2011 Sorry for å tease deg Er ikke sååå stor oppgradering da, men jeg har tro på at vil bli elegant og det er sjeldent å møte e46 med dette Vi snakker selvsagt om en skikkelig glassfiber monster frontfanger........ eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juli 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2011 pakkesporing er ikke bra.. blir så nysgjerrig på hvor pakken er til enhver tid... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juli 26, 2011 Share Skrevet Juli 26, 2011 Blir veldig spennende å følge med videre her, sjef. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juli 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2011 Blir veldig spennende å følge med videre her, sjef. Blir spennende ja.. du vet jo hva det er da, tulling Haha.. snakk om å skru forventningene opp.. så kommer delene og alle blir skuffet over hvor lite det var Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Juli 26, 2011 Share Skrevet Juli 26, 2011 Morsomt hvis du har kjøpt ny blinklyspære fordi den gamle var gått Blir spennende å se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juli 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2011 Morsomt hvis du har kjøpt ny blinklyspære fordi den gamle var gått Blir spennende å se Haha.. ja, har bestilt ny chromelist til passasjerdøren.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juli 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2011 Pakken har kommet!! Litt dårlig bilde fra mobilen på kvelden, men første bilde gir et visst inntrykk av hvordan det skal bli.. Jeg liker det og ikke så mange som har denne.. Burde passe fint på min høye god bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juli 27, 2011 Share Skrevet Juli 27, 2011 Blir knallbra. Blir enda bedre med shadowline..noe jeg hiver meg på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 27, 2011 Share Skrevet Juli 27, 2011 Kjempefint med Alpina front. Fremhever du Alpina skriften i en annen farge enn bilen eller blir den lakkert hel..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juli 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2011 Kjempefint med Alpina front. Fremhever du Alpina skriften i en annen farge enn bilen eller blir den lakkert hel..? litt usikker på den egentlig, føler at det kan bli mye grått om den blir grå.. med tanke på 330 fronten... men åpen for forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 28, 2011 Share Skrevet Juli 28, 2011 Kongelippe det der. Skulle hatt en slik til min E46 egentlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juli 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2011 Kongelippe det der. Skulle hatt en slik til min E46 egentlig... Løp og kjøp.. heh, eller er det Z'n som blir prioritert kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juli 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2011 Blir knallbra. Blir enda bedre med shadowline..noe jeg hiver meg på Shadowline skal bli helt kanon, dessverre passet ikke det jeg hadde tenkt med å skifte listene over fra en annen bil.. men i stedet blir de lakkert, da blir det svart blank ala høyglanspolert shadowline.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå