Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ringte BMW Hunndalen for tilbud på noe rep:

- Skifte bakre foringer på lenkearmer foran (begger sider)

- Skifte bakre ytre øvre bærearmsforinger bak (begge sider)

- Skifte 4 glødeplugger

Pris: Over 10000,- (ikke inkl deler. De har jeg kjøpt fra GS)

Er ikke dette litt stivt? Vet ikke om det er inkl moms heller....

Er det noen på Østlandet som driver med hobby-mekk? Betaler glatt noen tusenlapper til den som gidder å hjelpe meg, og da skal jeg stille opp som assistent:)

Skrevet

Du trenger ikke dra til Sverige. Bare finn en lokal mekonomen registrert verksted og få akkurat de samme fordelene hos BMW. Jeg har en kar her hjemme som jeg bruker til alt. Skifta regreim på en Audi 80 i forrige uke; 3500,- hos dem, og over 7000!!! hos Audi. Samme garanti på arbeid, og bedre arbeid.

Skrevet

Eller du kan ta en ferie i Danmark med gjennomgang av bilen på kjøpet. Her tar godkjente verksteder litt utenfor de store byene 400-450 kroner timen inkl. moms. Kvaliteten på utført arbeide ligger ikke mye tilbake for hva man generelt opplever på autoriserte BMW verksteder... :)

Skrevet
Det beste verkstedene vet er når kunden kommer med deler selv :lol:

De fleste godkjente verksteder i Danmark aksepterer at man kommer med nye deler selv. Betingelsen er at man kun får en garanti for arbeidet og at man selv står for kostnadene når det gjelder å evt. reklamere på delene.

Skrevet

Her oppe på mekonomen så hadde de 250 kr timen ;) Delene som jeg byttet bestilte de fra Gs :)

Skrevet
Her oppe på mekonomen så hadde de 250 kr timen ;)

Uten kvittering da eller? :shock:

Skrevet
Det beste verkstedene vet er når kunden kommer med deler selv :lol:

Det er det beste jeg vet ihvertfall!! eller ikke.... hehehe

faen å mye rot det kan bli av sånt...

Skrevet
Her oppe på mekonomen så hadde de 250 kr timen ;)

Uten kvittering da eller? :shock:

Fikk kvittering og alt :) Bilen min ble henta av viking, satt inn på mekonomen og jeg kom og betale. Autorisert verksted på Silsand/Finnsnes :)

Men som fredrik sier så er det mulig at det var lærlinger der ja :P

Skrevet

Det var ikke lærlinger, og de tar ikke 250kr timen i timesbetaling. Greit å bruke hodet litt avogtil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...