norbakken Skrevet September 2, 2012 Share Skrevet September 2, 2012 Oransje blinklys, syntes det ble mye finere [ Bilde ] *Liker* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet September 2, 2012 Share Skrevet September 2, 2012 Virkelig pent stuk også! Subber det mye eller? valsa mye bak? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brekkå Skrevet September 2, 2012 Forfatter Share Skrevet September 2, 2012 Subber endel ja, har ikke valset i det hele tatt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet September 2, 2012 Share Skrevet September 2, 2012 Det ble mye finere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet September 2, 2012 Share Skrevet September 2, 2012 Har du elektriske stoler foran? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brekkå Skrevet September 3, 2012 Forfatter Share Skrevet September 3, 2012 Niks.. Så du hadde fått tak i det, problemer med å koble de opp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet September 3, 2012 Share Skrevet September 3, 2012 Ja, veldig og, er pga memory, passasjerstolen uten memory var 0 problem, plug and play, vurderer å bare ta ut hjernen og koble den slik som passasjerstolen, det var ganske basic elektro. Memory vil selvsagt ikke funke, men er ikke så farlig med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brekkå Skrevet September 3, 2012 Forfatter Share Skrevet September 3, 2012 Jeg tror jeg bare hadde koblet bort memory siden jeg har sete mitt i en posisjon hele tiden.. Og du har vel klart deg fint frem til nå uten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet September 4, 2012 Share Skrevet September 4, 2012 Jaja, satte bare 12V direkte på motorene og stilte det slik jeg ville ha d som en slags midlertidig løsning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brekkå Skrevet September 9, 2012 Forfatter Share Skrevet September 9, 2012 Knipsa noen bilder i dag: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet September 9, 2012 Share Skrevet September 9, 2012 Flott bil! Jeg er fortsatt tilhenger av hvite blinkers, men hver sin smak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet September 9, 2012 Share Skrevet September 9, 2012 skal kjøpe en grønn metallic e34 525 sedan til uka, har 18" liggende.. kommer til å bli en "replica" av din Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-520i Skrevet September 9, 2012 Share Skrevet September 9, 2012 du har forstått hvordan en e34 skal se ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brekkå Skrevet September 10, 2012 Forfatter Share Skrevet September 10, 2012 Takk for positive kommentarer Jeg var skeptisk til oransje jeg også, men jeg syns det passet bra til grønnfargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet September 10, 2012 Share Skrevet September 10, 2012 har du spacere på? eventuelt hvor mye forran/bak? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå