Otis Skrevet August 11, 2011 Share Skrevet August 11, 2011 Det ene int bilde? det var bildene fra salgs annonsa, har ikke fått knipset noen skikkelige ennå. Skal få fingeren ut å ta noen Ja, det ene interiørbildet viser jo liten navi, mens du har stor navi. Det var bare det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet September 13, 2011 Forfatter Share Skrevet September 13, 2011 Da har jeg brukt x antall timer på bilen, 5 dager sto bilen stille. Kommer tilbake med mer bilder etterhvert Bakluke å panser etter 1 omgang med Grønn 3M rubbing / grønn pute Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet November 4, 2011 Forfatter Share Skrevet November 4, 2011 Laget en tråd på detailersforum Enjoy! http://www.detailersclub.no/forum/topic ... m-touring/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Januar 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjekk82 Skrevet Januar 24, 2012 Share Skrevet Januar 24, 2012 Slenger innpå ett bilde av bilene våres Larsegutt 523IAT begge to med 2 år mellomrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Januar 24, 2012 Share Skrevet Januar 24, 2012 Flott arbeid du utførte på din bil der! Meget fin glans. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Januar 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2012 Jo takk. Så lenge det varte, vinteren setter nok sine spor. Så fortjener en ny (mildere) runde igjen snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Mars 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2012 Min touring med 20" BBS LM Replica, ET20 Orginal M-senk, synest ikke den treng mer senk heller. Tross alt konebilen! Legger snart om nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Mars 13, 2012 Share Skrevet Mars 13, 2012 Veldig pen høyde på e61 med kun M senk! Man bevarer vel endel komfort også kan jeg tenke meg, kontra skamsenk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Mars 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2012 Sant det, nei blir ikke senk her når skjermbuene ligger så fint som dem gjor. Jeg er opptatt av at den ikke skal ligge på ræva Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Mars 13, 2012 Share Skrevet Mars 13, 2012 Den blei blaaaank ja Men du tok ikke av 523i merket samtidig altså? Det er ikke veldig pent bakpå der..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Mars 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2012 Enig, men skal skifte bakluka pga rust, så derfor gadd ikke jeg å begynne på det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Mars 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2012 Lagt film på vinduene, vart ok synest jeg. Enkel å legge, kommer ferdi kuttet---> http://www.soyafilm.se bimmers link: http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=9&t=180590 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Mars 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2012 1 uke siden tok jeg innvendig motor rens og oljeskift med filter. 11000km siden sist service. Kommer hjem fra jobb nå så blir det: - Nye innstegslister - Ny facelift grill - Nye dørkmatter i stoff - Nye støttestag fremme h+v side - Nye styrestag fremme h+v side - Nye AE pærer med xenon effekt. - Nye grøftlys - Innvendig klima rens fra med nye filter. - Sjekk av luftfilter til motor. - Lakkering av bremsekalipter Innvendig teppe rens og skinnbehandling, samt vårpolish med 3M produkter etterfulgt av Swissvax Concorso voks Et par update bilder kommer sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 13, 2012 Share Skrevet Mars 13, 2012 Ser ut som både soting og polering ble ganske vellykket. Innkjøpslisten ser grei ut også. Hvor på bakluken er det rust? Kan være greit å ha i bakhodet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå