dejavu Skrevet Juli 6, 2011 Skrevet Juli 6, 2011 Heisan.. Jeg innhentet noen priser på div. slitedeler, bla. Lambdasonder,lykteglass foran,foringer bak,hjullager bak og støttestag foran. Fant at Koed nesten var halv pris. Er dette regelen? Er varene fra Koed av bra kvalitet?
MrTurkish Skrevet Juli 6, 2011 Skrevet Juli 6, 2011 Jupp, har handlet fra koed flere ganger før, og de har levert til riktig og pris Mye billigere hos koed, og veldig bra kvalitet
baremats91 Skrevet Juli 6, 2011 Skrevet Juli 6, 2011 har du regnet med moms osv? husk at koed er en dansk butikk, har sammenlignet disse jeg også, er billigere å kjøpe fra GS, koed selger originale BMW deler akk som GS
Eksos Skrevet Juli 6, 2011 Skrevet Juli 6, 2011 har du regnet med moms osv? husk at koed er en dansk butikk, har sammenlignet disse jeg også, er billigere å kjøpe fra GS, koed selger originale BMW deler akk som GS Da sammenligner du feil.. Sjekk http://www.koed.no, der står norske priser ferdig med mva. og alt..
dejavu Skrevet Juli 6, 2011 Forfatter Skrevet Juli 6, 2011 har du regnet med moms osv? husk at koed er en dansk butikk, har sammenlignet disse jeg også, er billigere å kjøpe fra GS, koed selger originale BMW deler akk som GS Er ikke koed.no en norsk variant? Kommer det noe importavgifter i tillegg til nettprisen,som oppgis både med og uten moms? F.eks. lykteglass var netsen dobbelt så dyre hos GS(2000 spenn mot 1200 på Koed. Det samme med Lambdasondene,og begge var Siemens.
wagon Skrevet Juli 6, 2011 Skrevet Juli 6, 2011 Jo det er en norsk nettbutikk inkl mva osv. Koed er som regel noe billigere, i hvert fall de gangene jeg har sjekket pris.
STian:) Skrevet Juli 6, 2011 Skrevet Juli 6, 2011 Koed har vesentlig dyrere frakt enn gs, så er det snakk om små beløp så er gs minst like billig.
dejavu Skrevet Juli 6, 2011 Forfatter Skrevet Juli 6, 2011 Koed har vesentlig dyrere frakt enn gs, så er det snakk om små beløp så er gs minst like billig. I dette tifellet er frakten på 170 kr fra Koed,og vareprisen 5600 inkl. moms. GS tar nesten 12000 for samme pakka.
Kjexx Skrevet Juli 6, 2011 Skrevet Juli 6, 2011 Koed har vesentlig dyrere frakt enn gs, så er det snakk om små beløp så er gs minst like billig. I dette tifellet er frakten på 170 kr fra Koed,og vareprisen 5600 inkl. moms. GS tar nesten 12000 for samme pakka. Koed<3
nimitz Skrevet Juli 6, 2011 Skrevet Juli 6, 2011 schmiedmann er jo også greit å sjekke:) Hvist man har god tid så er jo schmiedmann ett alternativ. De har ikke noe rask levering der.
CrZyWiz Skrevet Juli 7, 2011 Skrevet Juli 7, 2011 Koed har vesentlig dyrere frakt enn gs, så er det snakk om små beløp så er gs minst like billig. På vanlige pakker er det ikke mye som skiller de. Og somregel er delene så mye billigere, at det er ett ikketema uansett. Servicen hos Koed er grunn nok til å handle alt der.
Odd-M Skrevet Juli 7, 2011 Skrevet Juli 7, 2011 GS har priset seg totalt ut. Jeg har opplevd flere ganger at det er billigere å handle originaldeler hos BMW. Koed selger forøvrig uoriginale slitedeler og kan ikke nødvendigvis sammenlignes direkte med GS.
bmwnissen99 Skrevet Juli 7, 2011 Skrevet Juli 7, 2011 holder meg til koed da jeg har et topp kunde forhold, trenger du hjelp er det bare og spør på koed sin chat så får du svar med varenummer etter noen sekunder. koed 4 ever....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå