Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser veldig bra ut, ikke gale mangellapp det der:-) Har du kjørt den en del før du prøver å senke den?

• 2 weeks later...
Skrevet

Da BBS LM ikke passa på bmw'n så ble det kjøp av nye Rondell D58, da har blir det 15" rondell til vintersesongen og 17" rondell til sommersesongen:

Vinter:

7mk9xf0tsymnnvafisfh.jpg

Sommer:

hu4aitcubrb73sx9dy72.jpg

Og forsatt et år igjen til lappen :shock:

g1l6ugxw88fwa99odath.jpg

• 4 weeks later...
Skrevet

Da var simons effektanlegget montert! Etter mye og sveising og kutting så passa det til slutt, var fornøyd med lyden også, ikke for mye bråk heller.. bra lyd på turtall :D

Montert nye H&R fjærer som senker 35/10 og ble som forventet, de synker etterhvert så blir litt lavere også. Men.... supersport demperene begynte å lekke etter 1 år med kjøring, så skal ringe inn imorgen å høre om jeg får byttet de. Og da blir det kjøp av nye bilstein dempere :D Hva vil dere annbefale av B6 og B8 på H&R fjærer? :)

Og imorgen blir det kjøp av nye hjullager, foringer og stag i forstillingen og shadowline lister ;)

Litt høy med engang, men det kommer seg :D (bredere dekk kommer og)

0khldjaeo4vrh8aujhba.jpg

Skal kjøpe nye fester til eksosen så den går litt lengre inn...

ozp8mz38l1s5dfx1y9tx.jpg

Gamle potta, til salgs om noen trenger :D

8a3nvr6855x0ypqjcsnt.jpg

Skrevet

Tok et par bilder idag :)

Neste steg blir å gå over bilen og bytte hjullager, stag og fikse rust, har begynt å komme litt i kanaler osv. Samtidig som rusten blir fjerna så må jeg skaffe m5 fangere, siderkjørt og V8er front/panser 8)

Sånn ser den ut foreløpig:

35/10

rm7uyj6a17jj1mrqe6nh.jpg

Simons effektanlegg

i09g7p7sashyu8e3rw2w.jpg

Rondell 17

h6zvx3ijucdbf7vs3rrr.jpg

Kjøpt inn shadowline lister og diverse lister til dører :)

ixubobwx5shynd17jfnl.jpg

Supersport demperen som har sitti på i 1 år..... møkkademper

6279yta9cnp7omlbtpr0.jpg

• 2 weeks later...
Skrevet

Er litt nysgjerrig selv på hvordan passformen blir, har lest litt at det må til litt justering siden det er uorginale deler. Men får se når jeg monterer delene så gir jeg en tilbakemelding på det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...