e34bmw535i Skrevet Mai 13, 2012 Forfatter Skrevet Mai 13, 2012 skjer litt, men er ikke lett å bla opp penger som 17 åring
norbakken Skrevet Mai 13, 2012 Skrevet Mai 13, 2012 Er litt nysgjerrig selv på hvordan passformen blir, har lest litt at det må til litt justering siden det er uorginale deler. Men får se når jeg monterer delene så gir jeg en tilbakemelding på det Må bytte endel selv, men kommer til å ta kanalene og bakskjermene først... Skal følge med her for å se hvordan det går
e34bmw535i Skrevet Juni 15, 2012 Forfatter Skrevet Juni 15, 2012 Endelig fått skaffa M5 fanger, mangler bare sidekjørt nå! Nav med hjullager, stabstag og diverse strikker og fester til eksos kjøpt inn:
e34bmw535i Skrevet Juli 24, 2012 Forfatter Skrevet Juli 24, 2012 Da fikk jeg bytta nav og kyllingbein, det meste av ristinga ble borte men forsatt litt vibrasjon i 100, tipper det er felga som må balanseres. Mangler bare sidekjørt så blir det lakkering! Råtten stabstag ...
e34bmw535i Skrevet August 19, 2012 Forfatter Skrevet August 19, 2012 Da har jeg fått alle deler som trengs før jeg kan lakkere bmwen, har blitt rust i kanaler også så dette trenger den. Har begynt å rette opp diverse bulker og sparkle, tatt av fangere og sidekjørt og pussa ned. Grillen er tatt vekk og klar til lakkering, mere bilder kommer! I løpet av uka tipper jeg den er ferdig pussa ned og klar til hellakkering Deler som skal på: Begynner å bli en del rust nå...
e34bmw535i Skrevet August 19, 2012 Forfatter Skrevet August 19, 2012 Fanger tatt av pussa ned og grunna ned, komplett tilhengerfeste selges Diverse bulker retta opp!
Lamek Skrevet August 19, 2012 Skrevet August 19, 2012 Hvorfor ikke plaste igjen lokkene til hengerfeste hvis du ikke skal bruke det?
e34bmw535i Skrevet August 20, 2012 Forfatter Skrevet August 20, 2012 Takk Takk Turbo-HF! Skjønte ikke helt hva du mente lamek? Men har en liten oppdatering! Da har bilen blitt våtslipa ned rundt hele bilen og alle bulker har blitt retta og sparkla. Neste oppdatering blir å sveise rust osv
Lamek Skrevet August 20, 2012 Skrevet August 20, 2012 Jeg mente at hvis du skal fjerne hele hengerfestet på bilen så trenger du jo ikke lukene i bakfangeren.. Vil gi en cleanere lokk om du støper dem fast fra baksiden og spakler på utsiden slik at dem ikke synes..
e34bmw535i Skrevet August 20, 2012 Forfatter Skrevet August 20, 2012 åjaa, ja tenkte først å beholde hengerfeste med tanke på at det er avtagbart! Men fant ut at jeg trenger nøkkel for å få den av og den har jeg ikke så enten må kroken være på, slå i stykker låsen eller ta av hele greia. Mulig det blir sparkel om det ser for dumt ut
e34bmw535i Skrevet September 16, 2012 Forfatter Skrevet September 16, 2012 Har ikke fått oppdatert på en stund nå, og fikk ikke tatt noen bilder av jobben. Men lakkøren har fått sveisa rust i kanaler og hjulbuer osv så er den klar til hellakkering i løpet av neste uke! Kommer masse bilder!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå