Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Er litt nysgjerrig selv på hvordan passformen blir, har lest litt at det må til litt justering siden det er uorginale deler. Men får se når jeg monterer delene så gir jeg en tilbakemelding på det :)

Må bytte endel selv, men kommer til å ta kanalene og bakskjermene først... Skal følge med her for å se hvordan det går 8)

• 1 month later...
  • 1 month later...
Skrevet

Da fikk jeg bytta nav og kyllingbein, det meste av ristinga ble borte men forsatt litt vibrasjon i 100, tipper det er felga som må balanseres. Mangler bare sidekjørt så blir det lakkering! :D

zer1b5yg4dyz1uhjj86a.jpg

b7oxpv45b5gvynhpi3od.jpg

2jynwzwyda30xqv3ie40.jpg

w1bvhg4ems7qnlcbi60l.jpg

Råtten stabstag ...

kmu249qzeb43b0kp7ou1.jpg

• 4 weeks later...
Skrevet

Da har jeg fått alle deler som trengs før jeg kan lakkere bmwen, har blitt rust i kanaler også så dette trenger den. Har begynt å rette opp diverse bulker og sparkle, tatt av fangere og sidekjørt og pussa ned. Grillen er tatt vekk og klar til lakkering, mere bilder kommer! I løpet av uka tipper jeg den er ferdig pussa ned og klar til hellakkering :)

Deler som skal på:

21g14qc3578ck65rfrsj.jpg

cumewfvm1c9ielk6r9im.jpg

Begynner å bli en del rust nå...

9s3mm9y0i0fjocbh6tfe.jpg

o0qhiawmv32cldvt90i5.jpg

omy5ty2ec0moz8vyqejc.jpg

Skrevet

Takk Takk Turbo-HF! Skjønte ikke helt hva du mente lamek?

Men har en liten oppdatering! Da har bilen blitt våtslipa ned rundt hele bilen og alle bulker har blitt retta og sparkla. Neste oppdatering blir å sveise rust osv :)

22q8108ambibg2sya9a7.jpg

eps0jr023xp6byunlkip.jpg

mr1p5r61vfbcl6g91jj8.jpg

53frnupno7xq5h87koht.jpg

5xorxvfnoe1zhzpel7g6.jpg

Skrevet

Jeg mente at hvis du skal fjerne hele hengerfestet på bilen så trenger du jo ikke lukene i bakfangeren.. Vil gi en cleanere lokk om du støper dem fast fra baksiden og spakler på utsiden slik at dem ikke synes..

Skrevet

åjaa, ja tenkte først å beholde hengerfeste med tanke på at det er avtagbart! Men fant ut at jeg trenger nøkkel for å få den av og den har jeg ikke så enten må kroken være på, slå i stykker låsen eller ta av hele greia. Mulig det blir sparkel om det ser for dumt ut :)

• 4 weeks later...
Skrevet

Har ikke fått oppdatert på en stund nå, og fikk ikke tatt noen bilder av jobben. Men lakkøren har fått sveisa rust i kanaler og hjulbuer osv så er den klar til hellakkering i løpet av neste uke! Kommer masse bilder!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...