Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 207
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Eventuelt så gjør du akkurat hva faen du vil med DIN bil og driter 100-0 i hva folk og fe sier hva du skal gjøre og ikke gjøre med bilen.. Grattis med ny bil! :D

Det er jeg 100% enig i.

Men han spurte vel i utgangspunktet om hva folk og fe syntes da??

jeg prøvde å lage en sånn fatlace leppe! men er ikke helt sikker på om jeg skal ta hele leppa?

Viss det er noen som har noen formening om dette, så værsåsnill speak up! :)

Jo sant nok.. Er bare litt lei av at folk sier "Det må du ikke gjøre!" eller "det MÅ du gjøre for at bilen skal være feit", som om det var deres biler. Men som du sier: han spurte jo om det ;)

Skrevet

Da hadde vi to kjørelys! :)

fe7crognudeq031r7hsj.jpg

fpu2auyw9a904bo5ag8t.jpg

a227k0n2ra3ssflvxp6j.jpg

tihi, holder motet oppe når man plages litt! :lol:

er det forresten noen som har en slik liggende? jeg trenger nemlig en!

7ub57yih9ncgpcuhplr0.jpg

åsså trenger jeg høyre side av grillen, siden den er knekt oppe ved det ene hjørnet

htpdpg6in8dmuvd8bg6y.jpg

yew7csyqegtqwxzc0sek.jpg

:D

Skrevet

Hvorfor har du de kryssene over langlysene? Ser ut som en rallycrossbil med det.

For å skremme deg bort fra 50/30 senk som du nevnte tidligere, så så min e34 slik ut med 50/30 og senkeskåler forran.

IMG_1108.jpg

Skrevet

Blir nok tøft dette, digger stilen stanceworks og fatlace etc kjører, og tøft at du gjør noe som ikke mange andre gjør her på bimmers i hvertfall :)

Spar heller litt og kjøp deg coilovers enn senkefjærer, og gjør som Andros sier med felgene og dekkmat ;)

Skrevet
Blir nok tøft dette, digger stilen stanceworks og fatlace etc kjører, og tøft at du gjør noe som ikke mange andre gjør her på bimmers i hvertfall :)

Spar heller litt og kjøp deg coilovers enn senkefjærer, og gjør som Andros sier med felgene og dekkmat ;)

Tusen takk for det! er litt usikker på om jeg klarer å fylle ''kravene' til skikkelig stance med tanke på at jeg er ung, ikke heltidjobb, går skole etc. men jeg skal gjøre mitt beste!

ja, jeg har innsett nå at det blir coilovers isteden for vanlig billigt senkesett! kommer til å sprenge budsjettet mitt, men d driter vi i :twisted:

Skrevet

Tusen takk for det! er litt usikker på om jeg klarer å fylle ''kravene' til skikkelig stance med tanke på at jeg er ung, ikke heltidjobb, går skole etc. men jeg skal gjøre mitt beste!

ja, jeg har innsett nå at det blir coilovers isteden for vanlig billigt senkesett! kommer til å sprenge budsjettet mitt, men d driter vi i :twisted:

Heheh, har et år igjen med skole jeg også, samt stramt budsjett, men ikke vits å tjene penger om man ikke bruker dem, spesielt på disse bilene, er blitt til en hobby og da er det ikke feil å bruke penger på dem :) Pengene blir sløst bort på anna dritt uansett, og sparer også til coilovers til E38'n min :P

Skrevet

Heheh, har et år igjen med skole jeg også, samt stramt budsjett, men ikke vits å tjene penger om man ikke bruker dem, spesielt på disse bilene, er blitt til en hobby og da er det ikke feil å bruke penger på dem :) Pengene blir sløst bort på anna dritt uansett, og sparer også til coilovers til E38'n min :P

ja der sier du noe :P

men nå ser det ut som om jeg må kjøpe meg nye dekk... siden det ene bakdekket har pungtert! korden er kommet fram på insiden av dekket :P

vurderer å kjøpe nye felger med det samme. planene var i grunn rondell d58, men det er en del som mener at jeg skal få tak i noe annet, men da aner jeg ikke hvilke hjul jeg skal ha....

er ikke helt sikker på om jeg liker de e90 hjula som står på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...