M-Tech Skrevet August 5, 2011 Forfatter Share Skrevet August 5, 2011 Ingen bilder av det, men coilovers er montert! Resultatet så langt har jeg bilder av! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet August 5, 2011 Share Skrevet August 5, 2011 Rå bil! Mangler bare speil nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet August 5, 2011 Share Skrevet August 5, 2011 Felgene var skikkelig kledelig til den fargen på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet August 5, 2011 Forfatter Share Skrevet August 5, 2011 Speil skal det bli! Trodde jeg hadde kjøpt av en her på forumet, men det har ikke dukket opp noe selv om det er 2-3 uker siden.. Ang felgene vurderer jeg å lakkere senter i samme farge som bilen. Hva tror folket? Blir det "for mye"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet August 5, 2011 Share Skrevet August 5, 2011 Digg bil ! Ser du kjører samme felger som meg men med breiere dekk. Syns ikke du det er litt trangt eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet August 5, 2011 Forfatter Share Skrevet August 5, 2011 Du har vel 18? Og 205/215? Jeg har 17" og 215 foran og bak. Er ikke så trangt med denne høyden faktisk. Bak var det litt trangt så måtte valse litt, men ikke veldig mye i grunn. Ser det ikke på utsiden. Jeg vurderte 205 foran, men trodde det ville bli for lite og ikke ville se serlig bra ut. Sånn i ettertid tror jeg det kunne vært ok med 205 foran. Da kunne jeg senket litt mer uten modifikasjoner også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet August 5, 2011 Share Skrevet August 5, 2011 Meget pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet August 6, 2011 Share Skrevet August 6, 2011 Sykt fin bil etter modifikasjonene du gjorde! Bilen din ble nettopp inspirasjon til min! Ble helperverst etter du fikk BBS felgene da! Hvordan var montering av Scorpion anlegget? Skal kjøpe samme selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet August 6, 2011 Forfatter Share Skrevet August 6, 2011 Takk takk! Artig meg hyggelige kommentarer! Scorpion potta er bare å montere rett på. Ikke noe spes der.... Må ta av den gamle først selvfølgelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet August 6, 2011 Share Skrevet August 6, 2011 Kan jo ikke gjøres lettere egentlig. Coilovers og noen gromme felger, og bilen ser her konge ut! Bare på med en m3 list på frontfangeren så er du "ferdig" i mine øyne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet August 6, 2011 Share Skrevet August 6, 2011 Deilig E36, less is more Felgene passet også som hånd i hanske Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet August 6, 2011 Share Skrevet August 6, 2011 Takk takk! Artig meg hyggelige kommentarer! Scorpion potta er bare å montere rett på. Ikke noe spes der.... Må ta av den gamle først selvfølgelig! Nei faaen? Må jeg ta av den gamle? Brodern hadde jo Eisenmann, og den måtte jo kappes og tilpasses og whatnot Så det var jo kjekt å høre. Prisen er jo ikke gale heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet August 6, 2011 Forfatter Share Skrevet August 6, 2011 Kan jo ikke gjøres lettere egentlig. Coilovers og noen gromme felger, og bilen ser her konge ut!Bare på med en m3 list på frontfangeren så er du "ferdig" i mine øyne Det er sant! Skal ha carbonlist på frontfangeren. Lik som M3, men den går vel så vidt lengere frem, og så vidt lengere ned. Deilig E36, less is more Felgene passet også som hånd i hanske Takk takk! Mener å huske at du har hatt et par ok biler selv også! Vet ikke om du husker, men jeg som hadde denne: Takk takk! Artig meg hyggelige kommentarer! Scorpion potta er bare å montere rett på. Ikke noe spes der.... Må ta av den gamle først selvfølgelig! Nei faaen? Må jeg ta av den gamle? Brodern hadde jo Eisenmann, og den måtte jo kappes og tilpasses og whatnot Så det var jo kjekt å høre. Prisen er jo ikke gale heller. Nei, prisen er veldig bra! Potta passer rett på uten noe sveising. Eneste jeg synes er negativt med den er at den bråker litt for mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet August 6, 2011 Share Skrevet August 6, 2011 Flott bil ja felgene passet supert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet August 6, 2011 Share Skrevet August 6, 2011 Du har vel 18? Og 205/215? Jeg har 17" og 215 foran og bak. Er ikke så trangt med denne høyden faktisk. Bak var det litt trangt så måtte valse litt, men ikke veldig mye i grunn. Ser det ikke på utsiden. Jeg vurderte 205 foran, men trodde det ville bli for lite og ikke ville se serlig bra ut. Sånn i ettertid tror jeg det kunne vært ok med 205 foran. Da kunne jeg senket litt mer uten modifikasjoner også. Ja mine er 18. Men samme dimensjom som deg. Kjører 205/215 jeg, hadde aldri gått med 215 framme hos meg med den høyden den er på nå... Ser gromt ut med 17 også da, lavt og og helt ut i hjulbuen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå