Gå til innhold

Min 97 E36 328iA Coupe -> 6 trinns manuell + ESS

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 111
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Speil skal det bli! Trodde jeg hadde kjøpt av en her på forumet, men det har ikke dukket opp noe selv om det er 2-3 uker siden.. :roll:

Ang felgene vurderer jeg å lakkere senter i samme farge som bilen. Hva tror folket? Blir det "for mye"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har vel 18? Og 205/215? Jeg har 17" og 215 foran og bak. Er ikke så trangt med denne høyden faktisk. Bak var det litt trangt så måtte valse litt, men ikke veldig mye i grunn. Ser det ikke på utsiden. :wink:

Jeg vurderte 205 foran, men trodde det ville bli for lite og ikke ville se serlig bra ut. Sånn i ettertid tror jeg det kunne vært ok med 205 foran. Da kunne jeg senket litt mer uten modifikasjoner også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykt fin bil etter modifikasjonene du gjorde! Bilen din ble nettopp inspirasjon til min!

Ble helperverst etter du fikk BBS felgene da! :)

Hvordan var montering av Scorpion anlegget? Skal kjøpe samme selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk! Artig meg hyggelige kommentarer! :D

Scorpion potta er bare å montere rett på. Ikke noe spes der....

Må ta av den gamle først selvfølgelig! :mrgreen:

Nei faaen? Må jeg ta av den gamle? :lol:

Brodern hadde jo Eisenmann, og den måtte jo kappes og tilpasses og whatnot :P Så det var jo kjekt å høre. Prisen er jo ikke gale heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo ikke gjøres lettere egentlig. Coilovers og noen gromme felger, og bilen ser her konge ut!

Bare på med en m3 list på frontfangeren så er du "ferdig" i mine øyne

Det er sant! Skal ha carbonlist på frontfangeren. Lik som M3, men den går vel så vidt lengere frem, og så vidt lengere ned.

Deilig E36, less is more :applause:

Felgene passet også som hånd i hanske 8)

Takk takk! :) Mener å huske at du har hatt et par ok biler selv også! :wink:

Vet ikke om du husker, men jeg som hadde denne:

DSC04529.jpg

Takk takk! Artig meg hyggelige kommentarer! :D

Scorpion potta er bare å montere rett på. Ikke noe spes der....

Må ta av den gamle først selvfølgelig! :mrgreen:

Nei faaen? Må jeg ta av den gamle? :lol:

Brodern hadde jo Eisenmann, og den måtte jo kappes og tilpasses og whatnot :P Så det var jo kjekt å høre. Prisen er jo ikke gale heller.

Nei, prisen er veldig bra! Potta passer rett på uten noe sveising. Eneste jeg synes er negativt med den er at den bråker litt for mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har vel 18? Og 205/215? Jeg har 17" og 215 foran og bak. Er ikke så trangt med denne høyden faktisk. Bak var det litt trangt så måtte valse litt, men ikke veldig mye i grunn. Ser det ikke på utsiden. :wink:

Jeg vurderte 205 foran, men trodde det ville bli for lite og ikke ville se serlig bra ut. Sånn i ettertid tror jeg det kunne vært ok med 205 foran. Da kunne jeg senket litt mer uten modifikasjoner også.

Ja mine er 18. Men samme dimensjom som deg. Kjører 205/215 jeg, hadde aldri gått med 215 framme hos meg med den høyden den er på nå...

Ser gromt ut med 17 også da, lavt og og helt ut i hjulbuen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...