lasseln Skrevet Juli 22, 2011 Share Skrevet Juli 22, 2011 Konge! Men er det trygt å være i oslo-området nå, med alle terroristene løpende omkring da? Ja du sier noe, skremmende at det kommer så nære. Har alltid følt seg trygg her i lille snille Norge. Virkelig skremmende! (Sorry for offtopic) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Juli 24, 2011 Share Skrevet Juli 24, 2011 Huff såååååå langt unna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2011 Tenkte å prate litt med gutta ang et skikkelig e39-treff til våren med banekjøring, premieringer osv osv, så du får være med på det iallefall da glema;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DragonsHeaven Skrevet Juli 25, 2011 Share Skrevet Juli 25, 2011 Dårlig gjort at jeg får lappen 4 dager etter treffet da, jeez! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 26, 2011 Share Skrevet Juli 26, 2011 For ordens skyld. Hvilken dato er det planlagt å møtes? Fredag 5. eller Lørdag 6.? Fredag 5. august er for meg desverre helt uaktuelt per dags dato mht. jobb og melder av den grunn evt. frafall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2011 Godt poeng saltkjelen, hadde visst glemt å skrive det men er fredag 5. det er snakk om ja, du kommer nedover utpå dagen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 27, 2011 Share Skrevet Juli 27, 2011 Trist at treffet er satt til en Fredag. Dette hadde jeg virkelig sett fram til. Vi får se hva som skjer med jobben, men at jeg kommer til Rudskogen skal man ikke se bort ifra - dersom dere holder av plass i E39 rekken.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2011 Klart vi skal holde plass til e39'rekka! får sende en Mail til BMW ccn om at vi kommer mange e39'r litt senere enn 8 på morgenen:p bør jo gå fint å holde av plasser til oss;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Juli 27, 2011 Share Skrevet Juli 27, 2011 Jeg må desverre melde pass :\ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2011 Leit:/ ingen BMW ccn heller? :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lynvingen Skrevet Juli 27, 2011 Share Skrevet Juli 27, 2011 hei skal selv reise fra bergen og vare med paa dette . gleder meg veldig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Juli 27, 2011 Share Skrevet Juli 27, 2011 Har du oversikt over hvor mange vi blir Tzunami ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 28, 2011 Jeg har ikke satt meg ned og telt nei, men hvis alle som kommer skriver det her, og hvor mange biler, så skal jeg skrive opp en oversikt;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Juli 28, 2011 Share Skrevet Juli 28, 2011 Jeg kommer, sammen med Jacobsen91 (2biler). Trolig får vi med oss 1 E39 til! Og forhåpentligvis Saltkjelen, hvis ikke jobben kommer i veien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet Juli 28, 2011 Share Skrevet Juli 28, 2011 Leit:/ ingen BMW ccn heller? :/ Nei må jobbe Men vi får ta et E39-treff på rudskogen en dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå