Remito Skrevet November 2, 2011 Forfatter Share Skrevet November 2, 2011 Bilen ser uber strøken ut, fikk lyst å lakke min i samme farge, men tros det blir LSB istede, så du får ha fargen i fred på e46 m3 her i området.'Men hvilket coilovers kjører du på den? Hei Jeg kjører KW clubsport på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remito Skrevet November 22, 2012 Forfatter Share Skrevet November 22, 2012 Jeg hadde min første tur til ringen i sommer og det var en fantastisk tur! Legger ut noen bilder for de som ønsker å se Det passer seg ikke med 20" med strekk på ringen, så sett nr.2 måtte på pluss litt heving av bilen. Her gjøres det litt småjusteringer dagen før avreise Da var bilen vasket og klar før møte med 10.000 fluer Kartleser er klar for å fylle litt bensin før båten går Vi var så heldig at det var god plass rundt bilen på båten Danmark 02'n til en kompis som dro dagen før var litt uheldig og fikk motorstopp Vi hadde med litt deler, så etter en time fikk han motoren igang igjen Da var turen igang igjen Litt prat og wc besøk på veien hører med Endelig fremme På natten var det kommet flere kjente biler også Det er ingen tvil om at jeg har kjørt på ringen For en fantastisk plass Disse to kjenner sikkert veldig mange Litt juging, øl og dagens runder på ringen vises på pc'n før litt mat og mere øl på Am Tiergarten Dette stedet er en fin plass å avslutte dagen med god mat og drikke Yngve hadde også tid til å ha litt ferie ser jeg Dette var litt fra turen og bildene er dessverre bare tatt med min mobil. Gleder meg til neste tur nedover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet November 22, 2012 Share Skrevet November 22, 2012 Kult, merker eg må ha meg en slik tur snart, bilen din tar seg bra ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet November 22, 2012 Share Skrevet November 22, 2012 Gleder seg til neste års ring tur (er) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet November 23, 2012 Share Skrevet November 23, 2012 så ut som en bra tur, har så sykt lyst å kjøre på ringen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 23, 2012 Share Skrevet November 23, 2012 Dere passerte meg rett utenfor Kolding i Danmark når dere kjørte nedover, pene biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyf Skrevet November 23, 2012 Share Skrevet November 23, 2012 Oi, mye gode minner her. Kjenner det varmer godt i denne høst/vintertiden. Her er et par andre bilder Remi: av deg også. Flotte bilen din hjemme igjen hos meg: Og her med en annen bak pedalene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet November 23, 2012 Share Skrevet November 23, 2012 Nyydelig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet November 23, 2012 Share Skrevet November 23, 2012 Bilen din er utrolig lekker, Remi! Og fint at du deler med deg av bilder fra Ringen. Det er alltid moro å se! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet November 23, 2012 Share Skrevet November 23, 2012 en av de feteste e46 m3'ene jeg vet dette! konge bilder. satser på å være med på tur neste år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remito Skrevet November 23, 2012 Forfatter Share Skrevet November 23, 2012 Kult, merker eg må ha meg en slik tur snart, bilen din tar seg bra ut... Det er en fantastisk plass, så det er bare å glede seg! Takk Gleder seg til neste års ring tur (er) Du er ikke alene om det! Fader, vi hadde det gøy i sommer så ut som en bra tur, har så sykt lyst å kjøre på ringen Turen var helt enorm! Også hadde vi bare fint vær hele turen Dere passerte meg rett utenfor Kolding i Danmark når dere kjørte nedover, pene biler. Du var på ferie i Danmark? Verden er ikke stor Oi, mye gode minner her. Kjenner det varmer godt i denne høst/vintertiden. Her er et par andre bilder Remi: [ Bilde ] av deg også. Flotte bilen din hjemme igjen hos meg: [ Bilde ] Og her med en annen bak pedalene [ Bilde ] Mange gode minne å kose seg med i vinter her, Tommy Takk for bilder! Nyydelig bil! Takk Bilen din er utrolig lekker, Remi! Og fint at du deler med deg av bilder fra Ringen. Det er alltid moro å se! Takk for det, Raymond Hyggelig at du liker bildene en av de feteste e46 m3'ene jeg vet dette! konge bilder. satser på å være med på tur neste år. Takk for komplimentene Det er bare å bli med! Da er vi jo "hjemme" alle mann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet November 23, 2012 Share Skrevet November 23, 2012 veldig fin bil!! elsker fargen! og ringen.. er bare morro! vært der noen ganger nå.. tenkte å ned til høsten en tur igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 23, 2012 Share Skrevet November 23, 2012 Du var på ferie i Danmark? Verden er ikke stor Jepp, så med en gang at det var nordmenn på vei til ringen når jeg så dere kjørte nedover i godt driv. Var forsåvidt på ringen to uker etterpå, men da var det ikke mange nordmenn å se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielk Skrevet November 23, 2012 Share Skrevet November 23, 2012 Nydelig M3, med riktig farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet November 23, 2012 Share Skrevet November 23, 2012 Vannvittig fin bil, med de "rette" kombinasjonene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå