Bmwray Skrevet Juli 21, 2011 Skrevet Juli 21, 2011 Hei, Har hatt klunkelyder forran og bilen kommer fra eu, egentlig skulle dette vært byttet nå før ferietider men så kunne ikke verkstedet alikevell før etter ferien. Det som klunker og er nedslitt er bakre ventre bærearm og bakre høyre bærearm og stabstag venstre. Alt er forran på bilen. Det høres ikke noe bra ut i dumper eller småhull, spørsmålet er om et av framdekkene kan løsne eller om det er mere som holder det opp? Bilen har gått sånn en stund nå, og planen var og kjøre en ferietur på rundt 40 mil, kan det skje noe annet at det leiter på resten av forstillingen eller bør jeg låne meg en annen bil til bilen er fikset? Takker for svar
Kvasi Skrevet Juli 21, 2011 Skrevet Juli 21, 2011 Du kan jo risikere at forstillngen ramler av på begge sider da hvis du er ekstra uheldig.
ingard Skrevet Juli 21, 2011 Skrevet Juli 21, 2011 Det er ingen her som er rett i hodet som vil anbefale deg å kjøre med utskiftningsklare slitedeler. Det kan føre til farlige situasjoner i trafikken. Det blir sannsynligvis ikke å skje noe som helst, men er det slitt nok kan det bli ubehagelig.
Bmwray Skrevet Juli 21, 2011 Forfatter Skrevet Juli 21, 2011 Ok, Da får nok bilen stå til den skal inn og bytte bærearmene. Kan jo ikke risikere at noe skal hoppe av, trodde kansje det var flere deler som holdt det godt på plass men da fikk jeg værtfall forhørt meg først Problemet var at dette fikk bilverksted greie på en mnd før jeg fikk time, men så var det på begge sider og da var det liksom ikke sjans for og rekke det, typisk verksteder rett før fellesferien.
Robin L Skrevet Juli 21, 2011 Skrevet Juli 21, 2011 på merca til pappa så knakk de nedre bærekulene trur jeg det var. det resulterte i at begge dekkene datt oppi hjulbuene og bøyde skjermene. bilen sto midt i en rundkjøring. hehe. få det fikset du tror jeg.
HMW Skrevet Juli 22, 2011 Skrevet Juli 22, 2011 Fiks bilen før du kjører på veien.. det kan gå utover andre enn deg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå