Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hehe, den "ripa" var på når jeg kjøpte den :P kjøpte den kun for å lære meg å kjøre på bane, så det ikke gjør noe om jeg kjører ut eller ikke :) kommer en ny bil i løpet av vinteren som skal bli identisk den forrige bilen min som skal bli pen å se på når dne kommer sidelengs ;)

vurderer å fikse den etterhvert, men er ikke helt sikker på om jeg gidder. vi får se :)

Skrevet

hæ ? nå skjønner jeg ingenting :S (A) fikk bare prøveskilt til en dag siden bilen nettop ble momset, så måtte trikse det til litt :P

Skrevet

HAHA!! Din knall! Jeg gikk og vridde hjernebarken hele lørdagen siden den var RH regga og jeg ikke kunne ta igjen om jeg hadde sett denne i rogaland tidligere.... 320ia du liksom :lol:

Skrevet

ja må ikke fokusere for mye på det ;):P hehe. viktigste er at bilen fungerte skikkelig ;) og at den skal fungere enda bedre til gatebil, og der får man jo sladde litt og så :)

Skrevet

Gikk på en stjernesmell og har ca. 400 ødelagte bilder fra helga grunnet støv i kamerahuset. Jeg rensa det før jeg reiste men viste seg at jeg kun har flytta på dritten... #-o

her er de to eneste jeg har av din som gikk gjennom slettenåløyet....

sy0erud63h22s08150xn.jpg

g3fzsw9s95q8yrpq7er1.jpg

Skrevet

takker for bildene, den ser jo heeelt sheriff ut på første bilde der da ! inntil man ser stygge siden :P hehe

tror nesten jeg må rette den andre sia nå, så den blir pen på andre siden og :)

Skrevet

Da har jeg fått fri til gatebil i September, så nå er det bare å få de nye delene hjem å kastet på bilen så blir vrakbilen å se på rudskogen igjen om ikke så lenge :) gleder meg :D

Skrevet

Da har jeg fått fri til gatebil i September, så nå er det bare å få de nye delene hjem å kastet på bilen så blir vrakbilen å se på rudskogen igjen om ikke så lenge :) gleder meg :D

det som er på vei nå er hvertfall:

XYZ Drift spec Coilovers
Nye skiver og klosser
tårnstivere fremme og bak
Powerflex hele veien
Endeledd
-

sitter å lurer på om jeg skal investere i PeeBee bærearmer også når jeg først er i gang, da er jo alt av foringer nye.... :S

Skrevet

Invester i det Bjarne. Jeg setter Meyle HD sett på min foran nå, også kikka jeg over bakstillinga i går, trenger mye bytting der og gitt... Bare å gå for noe ordentlig med en gang!

Skrevet

Ja lurær litt på det, skal hive bilen over en grav i dag å sjekke eksakt alt som er gåent under, så blir det sikkert litt til jeg må bestille :s

Skrevet

Jaja, kjøpte prøveskilt i dag og tenkte jeg skulle ut å tømme dekkene før jeg byttet de.. også få bilen over en grav og se under bilen om jeg trenger nye bærearmer eller ikke. de var gode som gull de, så de tar jeg ved en senere anledning. bilen så ganske grei ut under og, fikk byttet olje i motor, girkasse og diff. så dette er hvertfall klart for å bli straffet noen runder til.

tok en tur ut for å herje litt, og fant ut at med full gass i 3. gir hørtes det ut som en automat gir.

faahhhn... jeg trenger ny clutch.. tenkte jeg skulle prøve en sånn amerikansk "performance" clutch som forhåpentligvis varer litt. så kikker litt på denne:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/F1-KEVLAR-RACE-CLUTCH-KIT-CHROMOLY-FLYWHEEL-BMW-M3-E46-_W0QQcmdZViewItemQQfitsZMakeQ3aBMWQ7cModelQ3aM3QQhashZitem230fb33739QQitemZ150587258681QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories#ht_2708wt_941

skal bestille i løpet av dagen, må bare lese litt på de forskjellige på ebayen så får vi se:)

noen som har forslag til en god og rimelig en ? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...