Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får ta en liten update då, har skjedd mye teoretiske ting hvertfall.

Har kjøpt inn ny brukt høyre dør, og en ny høyre bakskjerm. En kompis så se villig til a bytte dtte for meg så det vil bli gjort etter gatebil en gang :)

Har bare fått de nye klossene og skivene jeg har bestilte nå, men det andre e p&a vei, egidder ikke begynne a skru før jeg har alt. Det ble en ny clutch med letta svinghjul som kunne beherske 547 hk i følge produsenten, såda tåler den sikkert litt juling med bare trehundre og noen.

Det kommer noen bildet fra når jeg har fått alle delene, og nar de settes pa.

gleder meg Utroligt til gatebil 9. September!!!

• 3 weeks later...
Skrevet

Jaja, da har jeg eeeendelig fått litt fri fra jobb og greier, så nå ere bare å henge i før gatebil i helgen :)

fått inn noe av delene som er bestilt, men ikke alt desverre :/ Bl.a. senkesettet som ble sendt til Glomfjord framfor Porsgrunn.... takk for det !

fant ut at jeg skulle bytte skjermen og døra før gatebil og, så det er en kompis i sving med no :) fikk kjøpt imola rød dør på schmeidmann takket være SweetBmw, så det er jo niz :) er ikke sikkert jeg rekker å få lakkert skjermen dønn før treffet da men, :/

det som er kommet er hvertfall Skiver og klosser, Stålomspunnede bremseslanger,Ny Clutch og svinghjul og powerflexxxz

y5f333oyeyf6rpp20o2m.jpg

fas2zzvkqug3qiwjalug.jpg

har også vert på utkikk etter trekkbil i det siste, og fant ut at jeg heller kjøpte meg en Bos :) mye kjekkere å ha ;) så blir å hente den i fremtiden en gang og :)

yzmkr59p98gi63y0nw3c.jpg

Skrevet

Fikk testet bilen på gatebil, gikk jo i grunn som ei kule den, litt rare lyder i diffen men, det hører med i racing ;) fikk til et par fine sladder i slaktern og breisladden, gikk en liiten tur i autovernet etter slaktern, men det hører vell også med når man lærer seg å kjøre :P ble ikke så mye skade uansett, bare litt riper:)

hadde vert moro å sett noen bilder fra kjøringa, om noen har det :)

funnet en film fra langsvingen, satset mest i slaktern så hadde vert moro om noen hadde noe derfra om noen ar sett noe ? :)

http://www.facebook.com/photo.php?v=10150431677988066

• 2 weeks later...
Skrevet

Vert til å kjøpt meg en bruks bil, kom over et tilbud jeg ikke kunne si nei til.

ble en 2007 e60 520d, gått en liten formue, men motor og gir har bare gått 80 000. strøken i lakk og interiør, 4 steinsprut som jeg har sett.

ser ikke såå bra ut enda, men med litt tid skal man vel forandre litt på det.

når en får litt kroner blir det hvertfall:

M5 fangere, sideskjørt, skjermer og 4 rørs eksos, tonede ruter, 20" koksgrå felger med good kant bak, og senkkkk

elxsl0fm3q23qk0ftrdh.jpg

Skrevet
Du får se den på lørdag om jeg kan hente det beltet da? ;)

Ja, mye opptatt med i bygge turing, men litt utpå ettermidagen / kvelden går fint.

Skrevet

Jeg synes egentlig hvite e60-er uten M-tech ser litt småkjipe ut, men med de planene du har tror jeg den kan bli virkelig rå. :)

Skrevet

Den er kjip:p men digg å kjøre! Hehe, kjørte fra kr sand til Stavanger på tirsdag, Stavanger Bergen på onsdag og Bergen Porsgrunn i dag. En tank og en vidunderlig kjøretur! Bruker ikke drivstoff denne! 0,67 på mila... Så går den faktisk ikke dårlig heller!

Skrevet

Driver med karrosseriskift på en m5 på jobben. Så bakfanger, komplett eksos, svart interiør, skjerm og kanalskjørt på venstre sida er tilsalgs :) Og selvfølgelig motor, kasse, bakstilling, bremser foran, ledningsnett og stort sett alt du trenger for å bygge om til m5 ;) bare litt jobb :P

• 1 month later...
  • 1 month later...
Skrevet

nå som det er startet et nytt år og grier må jeg vel begynne å gjøre bilen klar til sommern:

kjøpt inn et Sparco Førersete og bestilt et annet til pasasjeren.

bestilte bur til den i dag, og OMP ratt og boss.

så ere bare å rive ut siste del av interiøret, taktrekk og teppet, og det som er igjen av anlegget :) så om noen trenger nytt sort gulvteppe til e46 coupe ere bare å hyle ut :)

e60'n i vintermodus :)

0ofxboinf3apczbbl7zv.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...