Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på ferie til 22 april så sjekker da. Har noe slider og fester som jeg brukte i z3en. Hvis du finner min z3 tråd så kan du finne ut hvor gamle setene er. De hadde akkurat kommet fra fabrikken. Tipper nov 2010?

Skrevet

Etter å ha lest gjennom alle de morsomme trådene her, og sett fremgangen folk har mens jeg later som jeg gjør skole arbeid, så ser jeg det at skolen ødelegger mye for fremgangen på denne bilen her om dagen.. som da er, ikkje braaaaa.. .

så jeg tror det at denne bilen blir bare å få satt sammen så godt som rå er, slik at den hvertfall fungerer, så får jeg jobbe med finish osv til vinteren igjen. det er bad, men tid og penger strekker ikke til :S

mulig jeg får tatt turen over fjellet å får sendt bilen til å få sveiset inn buret denne helgen. håper jeg ! må bare se hvordan tiden strekker til :S

Skrevet
Og om du får tatt turen over fjellet, får du da plass til ei dør på tilbaketuren?

blir mest sannsynlig å fly denne gangen, men hvis det blir kjøring så kan jeg gi beskjed ;) har den grå m3'n i porsgrunn og 5'ern i bergen, så da trenger jeg ikke ha med bil å kjøre rundt med. også er det billigere å fly enn å kjøre :P hehe

*EDIT*

Bestilte flybiletter nettop ! :D til helgen blir det å skje ting ! FUCK skolen !

plan of attack:

* Ta ut front og bakvindu

* skjære av taket

* skjære av taket på donor bilen til den gråe m3'n så det kan bli satt på "lynet"

* skjære ut bakskjermer til den gråe å få de byttet da det ikke er en sjel som vil ha bilen med org skjermer:P

* pluss mye småting som å bytte demper til fangeren som ble slått inn da jeg traff veggen

* og til slutt få levert den til å få satt inn buret :)

Skrevet

De platene er sånn originalt bak dørtrekkene:) er sol regel inni det hullet det pleier å sette trackere og sånn.

Ja gleder meg til det selv :) skal bli gøy å få gjort noe i morra :)

Skrevet
Og om du får tatt turen over fjellet, får du da plass til ei dør på tilbaketuren?

blir mest sannsynlig å fly denne gangen, men hvis det blir kjøring så kan jeg gi beskjed ;) har den grå m3'n i porsgrunn og 5'ern i bergen, så da trenger jeg ikke ha med bil å kjøre rundt med. også er det billigere å fly enn å kjøre :P hehe

*EDIT*

Bestilte flybiletter nettop ! :D til helgen blir det å skje ting ! FUCK skolen !

Ahh, slik og forstå.. jaja.. mulig nytt forsøk en gang senere da. Skal til Oslo 23-24. mai om du fortsatt har døra da..

Skrevet

Wohej ! da har eg endelig kommet meg på riktig side av landet !

startet dagen med å smått begynnne å overhale motoren til en kompis, han som har en Blå e36 m3 på ene bilde fra rudskogen her. han raset gammle motoren på vei hjem fra skogen i fjor så nå har vi endelig fått ny og skal bytte litt rådelager og tjafs før vi settern inn.

i morra tidlig skal jeg flytte "lynet" ned på verkstedet til en kompis å begynne å skjære av taket. også skal jeg ta ned delebilen jeg hadde til den andre å begynne å kappe av skjermer og tjafs fra den :) blir en gøy dag. gleder emg som en dritt unge til å komme i gang nå :) lest økonomi til den store gullmedalje i 2 uker nå så skal bli gøy å få gjort noe fysisk igjen ! i morra kommer nye bilder og greier forhåpentlig av litt framgang :D

Skrevet

Takker for det, alltid gøy å høre sånn :)

Det er originalt takluke på bilen, og den har jeg takk ut, så sitter igjen med et stort hull. Blir enten å bytte det, eller lappe igjen med en glassfiber plate :)

Skulle egentlig få peebee til å lage et til meg i glassfiber, men jeg brukte for lang tid på å bestemme meg så nå har han ikke tid :/ litt usikker på om jeg bytter hele nå eller ikke :S

Skrevet

Liiten update da.

Har desverre ikke skjedd for mye. skrapt fåkkings asfalt i hele dag ! blei en bærepose full etterhvert som en ble ferdig :S tok en del timer, men må til ! !

Har også vert på Atles trykkeri for å bestille klistremerker til sia ! blei ikke AKURAT billig ! men men, kom til en enighet om prisen :)

i morra blir det å skjære litt skjermer til andre bilen og få levert denne til bur bygging :)

e73fwitox8qe3k2kmxke.jpg

jxw0bxip99ez0fvadqa3_thumb.jpg

far5jc2b9x6jcvkvgw57.jpg

1n68axlwcwekzwde7yzq.jpg

Skrevet

Er jo litt stilig å kjøre vippen på takluka utpå banen da? Får jo samtidig lufta ut litt av røyken inni bilen med den. Men veier vel noen kg, tenker jeg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...