M3 Atle Skrevet April 21, 2012 Skrevet April 21, 2012 Veier masse. Også blir det lavere tak. Med mindre plass til stor hjelm:p
Bjanne Skrevet April 27, 2012 Forfatter Skrevet April 27, 2012 Jaja, får ta en liten update her da ! fått gjort litt med bilen siden sist Tok en liten prøvetur med bilen og testa den litt. den er helt utrolig digg å kjøre, stiv som en pinne og sladder lett som bare det så fikk levert bilen til å sette i bur på lørdagen. og med gooood hjelp av en bedre kamerat fikk vi skjert av begge bakskjermene på gammle m3 donor bilen klart til å bytte på "M320"n.... da vi var ferdig med dette og klar for å drikke Fikk en gledelig melding fra han som sveiser for meg i dag da, buret er så å si ferdig montert, så deeeet er jo konge kommer noen bilder som han sendte meg i ste også har jeg jo eeeendelig fått PeeBee forstillingen min deeet er nice. fikk ikke de klistremerkene jeg hadde håpet men det får nå være, liker bedre de som er hvite og rød enn hvite og blå. XYZ dual cyl håndbrekket er kommet, og eksosanlegget kommer på onsdag så kjøpte jeg en carbon takluke erstatter på ebayen i går
spruddel Skrevet April 27, 2012 Skrevet April 27, 2012 Oi, lest litt her, men ikke skrevet tidligere vel. Nå har det gått virkelig i surr for meg, kjøpt en annen bil, kræsja den etter du tok av bakskjermene som skulle over på den rød eller hva skjer?
Bjanne Skrevet April 27, 2012 Forfatter Skrevet April 27, 2012 (endret) Oi, lest litt her, men ikke skrevet tidligere vel. Nå har det gått virkelig i surr for meg, kjøpt en annen bil, kræsja den etter du tok av bakskjermene som skulle over på den rød eller hva skjer? var en annen bil tok det vekk for å hinder forvirring Endret Desember 15, 2015 av Bjanne
Spiff Skrevet April 27, 2012 Skrevet April 27, 2012 du har ikke vurdert varmepistol når du fjerner asfalt matter?
Bjanne Skrevet April 27, 2012 Forfatter Skrevet April 27, 2012 du har ikke vurdert varmepistol når du fjerner asfalt matter? man tager vad man haver der og da hadde jeg sprøe matter og hammer bare banke litt så kom de etterhvert hadde jeg kunne valgt våpen ville det vert tørr is eller co2 aparat og en hammer
Bjanne Skrevet April 27, 2012 Forfatter Skrevet April 27, 2012 Hater den kjekkinga haru en venstre skjerm elle?
M3 Yngve Skrevet April 27, 2012 Skrevet April 27, 2012 Hater den kjekkinga haru en venstre skjerm elle? Ja, har nok det
Mikael-B Skrevet April 27, 2012 Skrevet April 27, 2012 Hm, det kan hende du får anmerkning på den burbygginga der.. punktet der hvor bakoverstreveren treffer hovedbøyle skulle helst vært på samme sted som framoverstreveren treffet hovedbøylen. Alt blir så mye sterkere når det går sammen i et punkt
Bjanne Skrevet April 27, 2012 Forfatter Skrevet April 27, 2012 reglene står det at så lenge bakoverstreveren skal festes i hjørnet oppe og ha en vinkel på minimum 30 grader er det god knall maskinen Broby har kontrol på dette
Bjanne Skrevet April 30, 2012 Forfatter Skrevet April 30, 2012 takker for det får bare håpe jeg rekker å få den ferdig
Bjanne Skrevet April 30, 2012 Forfatter Skrevet April 30, 2012 Liiiiiten update da noe som har skjedd. men ikke for meget. driver å plundrer med å få montert setene :S tror jeg har fått en ordning på det nå. men hentet hvertfall bilen fra burbygginga, så har jeg tilpasset dashen til buret. så bestilte jeg hovedstrøms bryter med start knap og noe greier fra GS i dag. tenkte å ha det der hvor cd spiller og ac greiene sto før. laget til en diamant alu plate som jeg skal feste den i usikker på om jeg skal snu den og lakke den, eller lakke den med diamant greia frem. får se når jeg får det jeg skal sette i den mulig den blir byttet ut med en tynnere rustfri plate eller noe. får se hva som skjer. i morra skal jeg prøve å få montert PeeBee forstillingen om det er fint vær har jo ikke verksted nå, så er litt jobbing her og der Dash på plass hyd brekket som kom her om dagen whou ! plata jeg har satt stolene på. også brukt bolter som går gjennom gulvet å festet de med. plata som skal skal holde diverse brytere og greier.
Bjanne Skrevet Mai 4, 2012 Forfatter Skrevet Mai 4, 2012 Har fått svidd a noen kroner i dag og. bestilt Turner motorsport sitt motorsport forsterknings kit til hele bilen. er forsterkningsplater for å forhindre subframe dissaster og andre sprekkdannelser på diverse stress punkter i bilen: Link til forsterknings kitet http://www.turnermotorsport.com/p-1372- ... r-e46.aspx har også bestilt Shark chip, som hever turtall sperren litt og gir litt ekstra pling og plung, men mest av alt har jeg bestilt den for å kunne bytte grenrørene til rustfrie uten katalysator og sammen med det komplette rustfrie rake-rør systemet, blir det vlel litt mere hk og ikke minst lyyyyyd når dette blir satt sammen og sist men ikke minst kjøpte jeg alu motor og gir kasse fester, som senker motoren 5 mm og da senker tyngde punktet. ikke at det har så jæææævli mye å si for et hobby bygg, men moro for det gleder meg til å komme meg hjem å få montert litt deler igjen, fikk ikke gjort all verdens når jeg var hjemme nå sist :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå