Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jaja, får ta en liten update her da !

fått gjort litt med bilen siden sist :) Tok en liten prøvetur med bilen og testa den litt. den er helt utrolig digg å kjøre, stiv som en pinne og sladder lett som bare det :) så fikk levert bilen til å sette i bur på lørdagen.

qgw9hrp34tac0si9849i.jpg

1ck26018t35x09h3qtcc.jpg

og med gooood hjelp av en bedre kamerat fikk vi skjert av begge bakskjermene på gammle m3 donor bilen klart til å bytte på "M320"n.... da vi var ferdig med dette og klar for å drikke :)

7k93ohpyw8g4i5kz0dqu.jpg

m507rik78fau1u80wbbr.jpg

pg30nuy8869oj2v2vdzo.jpg

62el6f62bqw3cgn46m7y.jpg

Fikk en gledelig melding fra han som sveiser for meg i dag da, buret er så å si ferdig montert, så deeeet er jo konge :) kommer noen bilder som han sendte meg i ste :)

tdk06yx3d582oy73fnfg.jpg

67s3rrw7emsbac2qw26d.jpg

2hxbdwdlatmmjcfcpo53.jpg

dydjzr86ilepcfc2jifa.jpg

l5bcgdm9c67fxds63v7i.jpg

88iaoyj13uuwe3wwsjl1.jpg

n61cw0hfczbw9jzf35t7.jpg

0k3q7ea5gbdt7721oaaj.jpg

også har jeg jo eeeendelig fått PeeBee forstillingen min :D deeet er nice. fikk ikke de klistremerkene jeg hadde håpet men det får nå være, liker bedre de som er hvite og rød enn hvite og blå. XYZ dual cyl håndbrekket er kommet, og eksosanlegget kommer på onsdag :)

1dioo08x3wu24z78kxrk.jpg

qo14v9h991ddeg28qwps.jpg

så kjøpte jeg en carbon takluke erstatter på ebayen i går :)

Skrevet

Oi, lest litt her, men ikke skrevet tidligere vel. Nå har det gått virkelig i surr for meg, kjøpt en annen bil, kræsja den etter du tok av bakskjermene som skulle over på den rød eller hva skjer? :D

Skrevet (endret)
Oi, lest litt her, men ikke skrevet tidligere vel. Nå har det gått virkelig i surr for meg, kjøpt en annen bil, kræsja den etter du tok av bakskjermene som skulle over på den rød eller hva skjer? :D

var en annen bil :) tok det vekk for å hinder forvirring Endret av Bjanne
Skrevet

1n68axlwcwekzwde7yzq.jpg

du har ikke vurdert varmepistol når du fjerner asfalt matter? :P

man tager vad man haver ;) der og da hadde jeg sprøe matter og hammer :) bare banke litt så kom de etterhvert :P hadde jeg kunne valgt våpen ville det vert tørr is eller co2 aparat og en hammer :)

Skrevet

Hm, det kan hende du får anmerkning på den burbygginga der.. punktet der hvor bakoverstreveren treffer hovedbøyle skulle helst vært på samme sted som framoverstreveren treffet hovedbøylen. Alt blir så mye sterkere når det går sammen i et punkt :)

Skrevet

reglene står det at så lenge bakoverstreveren skal festes i hjørnet oppe og ha en vinkel på minimum 30 grader er det god knall :) maskinen Broby har kontrol på dette :)

Skrevet

Liiiiiten update da :) noe som har skjedd. men ikke for meget. driver å plundrer med å få montert setene :S tror jeg har fått en ordning på det nå.

men hentet hvertfall bilen fra burbygginga, så har jeg tilpasset dashen til buret. så bestilte jeg hovedstrøms bryter med start knap og noe greier fra GS i dag. tenkte å ha det der hvor cd spiller og ac greiene sto før. laget til en diamant alu plate som jeg skal feste den i usikker på om jeg skal snu den og lakke den, eller lakke den med diamant greia frem. får se når jeg får det jeg skal sette i den :) mulig den blir byttet ut med en tynnere rustfri plate eller noe. får se hva som skjer.

i morra skal jeg prøve å få montert PeeBee forstillingen om det er fint vær :) har jo ikke verksted nå, så er litt jobbing her og der :P

Dash på plass

0vbxdg5ahranm0ey9lg5.jpg

hyd brekket som kom her om dagen :D whou !c60geghzeomu536r9ll7.jpg

plata jeg har satt stolene på. også brukt bolter som går gjennom gulvet å festet de med.37zniib9hc958xudo4kc.jpg

plata som skal skal holde diverse brytere og greier.

3gtth9w061dzpi79m4jh.jpg

Skrevet

Har fått svidd a noen kroner i dag og.

bestilt Turner motorsport sitt motorsport forsterknings kit til hele bilen. er forsterkningsplater for å forhindre subframe dissaster og andre sprekkdannelser på diverse stress punkter i bilen:

Link til forsterknings kitet

http://www.turnermotorsport.com/p-1372- ... r-e46.aspx

har også bestilt Shark chip, som hever turtall sperren litt og gir litt ekstra pling og plung, men mest av alt har jeg bestilt den for å kunne bytte grenrørene til rustfrie uten katalysator :) og sammen med det komplette rustfrie rake-rør systemet, blir det vlel litt mere hk og ikke minst lyyyyyd når dette blir satt sammen :)

og sist men ikke minst kjøpte jeg alu motor og gir kasse fester, som senker motoren 5 mm og da senker tyngde punktet. ikke at det har så jæææævli mye å si for et hobby bygg, men moro for det :D

gleder meg til å komme meg hjem å få montert litt deler igjen, fikk ikke gjort all verdens når jeg var hjemme nå sist :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...