Torek Skrevet Juli 24, 2011 Share Skrevet Juli 24, 2011 Jaja.. Det tok bare 2 år++ før jeg endelig fikk summa meg til å få fiksa RS'ene. Litt usikker på fargevalget, så det blir bytta til neste sesong Mangler også riktige senterdeksler. Uansett, de ble iallefall klare i vår, og slik ble resultatet: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Juli 24, 2011 Share Skrevet Juli 24, 2011 Nydelig bil,ikke mye å si på denne annet enn at du har feil ratt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
advannor Skrevet Juli 24, 2011 Share Skrevet Juli 24, 2011 Meget vakkert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simon S Arvesen Skrevet Juli 24, 2011 Share Skrevet Juli 24, 2011 Utrolig lekkert Jeg ville beholdt fargen på senter. Ingen ting og sette fingeren på. Har du hatt m tech 2 ratt før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Juli 24, 2011 Share Skrevet Juli 24, 2011 Dette ble ikke feil! Få senteret i samme farge som bilen og behold m tech 1 rattet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemiE39 Skrevet Juli 24, 2011 Share Skrevet Juli 24, 2011 Dette ble pent Synstdet var fin farge på senteret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 24, 2011 Share Skrevet Juli 24, 2011 Jeg skjønner hva du mener angående fargen på eikene. Det sa ikke pang hos meg heller. Til den fargen du har på bilen, er kanskje sølv den fineste fargen på eikene på RS. Grå er en litt vanskelig farge å finne en fin kontrastfarge til, men kanskje de kunne lakkeres hvite? Uansett så er det skikkelig fett med 17" RS på E30, uavhengig av fargen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 24, 2011 Share Skrevet Juli 24, 2011 Dette ble pent Synstdet var fin farge på senteret +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juli 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2011 Kommer nok kanskje M-Tech 2 ratt etterhvert, ja EirikL: Ja, jeg hadde først planlagt hvis, men så betalte jeg for et annet felgsett som jeg allerede hadde fått lakkert med hvitt senter, så da ble det en annen farge på disse. btw De med hvitt senter fikk jeg forresten aldri, så der gikk det en del penger ut av vinduet. Digg det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 24, 2011 Share Skrevet Juli 24, 2011 Støtter sølv senter.. Det blir smashing Ellers nada og sette fingeren på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juli 24, 2011 Share Skrevet Juli 24, 2011 Fresht Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Juli 24, 2011 Share Skrevet Juli 24, 2011 Awesum. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakimhg Skrevet Juli 24, 2011 Share Skrevet Juli 24, 2011 Lekkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Juli 24, 2011 Share Skrevet Juli 24, 2011 Får pirke litt mer jeg da, dørsidene? Men ellers en kanonflott bil! Skulle gjerne hatt E30 igjen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnusrc Skrevet Juli 25, 2011 Share Skrevet Juli 25, 2011 Rått! Sølv senter kan bli bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå