Gå til innhold

Team Bajas E30M3 S62 vt1-560 HAVARI!! ny motor noen??


Dirty
 Share

Anbefalte innlegg

^^
Støtter den.
Nå skal det sies at det stort sett er erfaringen med standardkittene til ess også da.
Men med en så lett bil og så mye moment er vel ikke akkuratt behovet for kompressor der om man kun kjører for gøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste jeg vet om var King B sin som er dratt langt over standard kittne, og den havarerte på 1 av 2 bensinpumper svikta så den gikk magert.
Er som mye annet, gjøres det skikkelig og alt vedlikeholdes som det skal virker det fort lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KingB hadde som Teigland sier problemer med drivstoffet, hvor du kun har en bensinpumpe på m5, så når du ligger sidelengs dras drivstoffet over på "feil" side og du får ikke bensin, annet enn dette har jeg ikke hørt eller opplevd store feil. Av egen erfaring så fungerte det feilfritt på min egen s62 ess, noe som var fantastisk deilig :) Du får jo kittene forholdsvis billige også, 550-600hk i e30´n din må vel være mer enn nok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vidar strand (usikker på om det var riktig navn) Havararte ikke han 2 stk E39 M5 samme dagen på rudskogen?
Uansett så frister det med presse! MEN vurderer å legge driftingen litt på hylla. tar veldig mye av min fritid som jeg heller vil bruke sammen med famile og den lille sjarmøren våres. Men får se har nå denne m3n også som sluker mye av både tid og penger.


 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...