Gå til innhold

K-E's BMW E38 - 728iA


K-E
 Share

Anbefalte innlegg

Essda, det tåler den. I motsetning til 7-serien, som aldri har blitt vinterkjørt, har denne blitt kjørt nesten hver vinter i hele sin levetid. Karosseriet er relativt helt, men rusten begynner å få godt grep noen plasser. Da hjelper det lite å la den stå lagret og ruste videre. Nøkkelen ligger i vedlikehold. Ettersom denne er tatt ut av lagring, og satt til daglig bruk, så kommer jeg nok til å legge en del arbeid i å bevare det som er igjen :) Føler samtidig at det er litt mer givende å legge arbeid i en slik klassiker enn det var på fruens gamle E39 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merca trenger et nytt setebelte på førersiden, det går ikke inn av seg selv lenger og er generelt slitt. Bertel O. Steen skulle ha 12 590 ,- :uh:  Jeg skal aldri klage på priser på BMW-deler lenger   :bmw:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merca trenger et nytt setebelte på førersiden, det går ikke inn av seg selv lenger og er generelt slitt. Bertel O. Steen skulle ha 12 590 ,- :uh:  Jeg skal aldri klage på priser på BMW-deler lenger   :bmw:

hahahaha sånn man driver butikk x)

 

nei fy så dyrt det var! Du kjøper det vel ikke ? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, helt latterlig at de kan drive butikk med slike priser. Ikke gir de deg noen andre alternativer heller, som et uoriginalt, eller et fra en av de to delebilene de har stående utenfor butikken sin. Men nei, jeg betaler ikke bilens verdi for et setebelte :P Jakter på et pent brukt et. Om ikke blir et uoriginalt tilpasset :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Montert og klar for bruk! 

post-52827-0-69491100-1399995473_thumb.j

 

Som å kjøre båt i forhold til 7-serien. Blir nesten sjøsyk!  :unsure:

Ikke liker den Blyfri 95 heller. Tror jeg må stille tenningen..

Endret av K-E
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda. Helt ok. Hadde chrome på 728'n. Men slike skiltholdere er ikke pent syns jeg.

Hehe, forstår hva du mener, men hun kjøpte og monterte de selv, så jeg må nok bare godta det :)

Vi får se hvor lenge "chromen" på de varer..

Bilen fikk på seg et midlertidig lag med voks 16. Mai klokken 22.00. Hvorfor? For å bli avbildet sammen med en kompis sin W126 dagen etter :)

10382544_561644093952348_869675980909015

 

Midlertidig voks sier du? Ja, bilen skal forhåpentligvis "detailest" i løpet av Juni. Det har seg nemlig slik at vår kjære HandzOn, som jeg leverte bilen til i fjor, har laget en del hologrammer og kjørespor under poleringen. I tillegg har de ikke maskert plastlistene, så når plastfornyeren etterhvert ble slitt bort, så kom falmede lister frem. Har kontaktet en fyr på DCN som skulle prøve å få tid til den i Juni :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Sattan å fin 7'er, ikke høy som en båt og ikke skraping langs bakken. ok høyde :)Ja handz on er noen rasshull kjenner flere som har fått ript opp lakken hos de...

Takker :D Er meget fornøyd med høyden selv.

Denne skal vertfall aldri leveres til HandzOn igjen. Jeg skal få den korrigert så raskt som mulig, slik at jeg får bort de stygge kjøresporene..

Bilde av bilen din fra atlanterhavsveien. Tatt med iphone 5S.

Takk for bildene :) Du får ta turen opp neste år også, så får jeg også hilse på deg, hehe ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...