Gå til innhold

Dyno med G-Tech pro RR 320d e91 2008 177hk

700hp
 Share

Anbefalte innlegg

Hei idag fikk jeg teste bilen min med G-Tech pro RR og fikk målt 185,776 hp i motor

Bilen er helt original bil, ps skal kjøpe blufin/bsr chip (hva ville dere valgt??)

Evt. hvilke andre chipper ville dere anbefalt??

G-tech viste 108,3kW på hjul, Har regnet med ca 20% drivverkstap (kan dette stemme??)

Har 20x10" med 285/20-20 dekk falken BBS (replika)

20x9" 245/25-20 dekk fremme.

237g2vdzgug01f04qrji.jpg

ohn0k868smp5ze1lcxfn.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken årsmodell er bilen? Du har sjekket at Bluefin faktisk kan brukes?

Jeg har hatt min bil hos ESS Performance, og Asbjørn sa at nyere modeller 08' og oppover ikke funker med Bluefin da hjernen er låst\sperret for 'enkle' inngrep som med Bluefin og BSR. Hjernen må tas ut og omprogrammeres på den 'riktige' måten.

Fin bil forresten.

-edit-

Ser det står 08' i topic. Spørs om disse apparatene virker da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

geir anders; "på den riktige måten"? kjære vene for noe svada.

EDC17 finnes åpen og låst, de fleste 3ere frem til 2009 er ikke låst, men de kan låses om du har vært på soft oppdatering hos bmw.

"Mappet" som blir lagt inne er jo akkurat det samme om du kan få gjort det via obd (ikke låst) eller om du må åpne styreenheten.

Hvorfor er det mer riktig å bryte forseglinga på styreenheten, for så å lodde rett på kretskortet for å få styreenheten i boot, og dermed har muligheten til å jobbe seg forbi sperrene som ligger i disse, enn å programmere via obd?

Man må gjøre dette på låste styreenheter, det finnes ingen annen metode. Alle de største leverandørene av utstyr har i det grove akkurat samme løsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...