Kennethe34 Skrevet Juli 27, 2011 Share Skrevet Juli 27, 2011 Etter å ha blitt lei av å bruke ENORMT med penger på bil både på ting jeg ville kjøpe og ting jeg nødvendigvis ikke ville kjøpe endte jeg opp med noe nyere denne gangen Er storfornøyd sålangt, og trives godt i den nye "gobilen"! Info: 520i 2,2 170hk Manuell Regnsensor Grått skinn Båtlister (skal lakkes/folieres, kom med forslag til farge) Varme i ratt Varme i seter Lyspakke Avtagbart hengerfeste Alarm OBC 4x el vinduer Gått 110.000, eid av eldre mann Planer: Ettermarkedsnavi fra GS (x) Felger 18 eller 19"(x) Coilovers(x) M fanger(x) Få rettet og lakkert bakluke, bakplate, og bakskjermen rett over v. baklykt, mye bulker der(x) Få trikset bort forsinkelsen i programvaren som skaper elendig gassrespons(x) Foliere listverk i carbon(x) Koble opp sub(x) M5 speil(x) Rense og behandle skinnsetene(x) Nye skilt(x) Langsiktige planer/ønsker? Bygge om til M54B30(x) Scorpion eksos (Montert custom tig sveisa potte fra eBay) (x) ESS kompressor(x) Gråe sportsskinn stoler Sportsfilter med varmeskjold (x) Kom gjerne med forslag på felger og egentlig alt dere mener bør/kan gjøres Bilder(starter med dårlige mobilbilder som vanlig..) Akkurat fått inn GS navi'n, kjørte med org spillern i 1 dag å holdt på å irritere meg grønn så kjøpte denne av en kompis Og til slutt, noen kjempefine bilder av interiøret: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Juli 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2011 Bestillt carbon folie (3M) til interiørlister, kabelsett til sub, hvite leds til angeleyesa, og adapter til radioantenna som viste seg å være spesiell på disse årsmodellene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Juli 27, 2011 Share Skrevet Juli 27, 2011 Gratulerer så mye med ny bil! Ser ut som et riktig så bra utgangspunkt, og ekstra morsomt med så lav kilometerstand, en eier og at den er kjøpt ny i Tromsø og har gått her hele tiden. Liker planene dine for den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Juli 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2011 Takk takk, er veldig fornøyd med den sålangt Anbefaler foresten alle E39 eiere navien fra GS! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Juli 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2011 Har fått på nye skilt og forbedra gassresponsen drastisk, kan lage en diy på dette:) skal få fiksa noe bedre bilder idag også. noen som har felgtips eller felger å selge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 31, 2011 Share Skrevet Juli 31, 2011 Fin bil det der ja og liker planene, men dete må også på plan lista. Hvite Ae og spredere, shadowline. Og navien fra gs har fått mye kjeft og kritikk, bare sök rundt på forumet her ligger endel info om navier til E39 der. Passer ikke skikkelig heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maloi Skrevet Juli 31, 2011 Share Skrevet Juli 31, 2011 Etter å ha blitt lei av å bruke ENORMT med penger på bil Planer: Ettermarkedsnavi fra GS (x) Felger 18 eller 19"( ) Coilovers( ) M fangere( ) Få rettet og lakkert bakluke, bakplate, og bakskjermen rett over v. baklykt, mye bulker der( ) Få trikset bort forsinkelsen i programvaren som skaper elendig gassrespons( x) Foliere listverk/Lakkere listverk, forslag og gjerne bilder til hvilken farge som passer med grått skinn?( ) Koble opp sub( ) M5 speil( ) Rense og behandle skinnsetene( ) Nye skilt( x) Langsiktige planer/ønsker? Bygge om til M54B30 Scorpion eksos (litt usikker på om jeg vil ha effektanlegg på denne bilen, er lei av støy ) ESS kompressor Gråe sportsskinn stoler Sportsfilter med varmeskjold (litt usikker her også mtp støy) Hørtes jo billig ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Juli 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2011 Fin bil det der ja og liker planene, men dete må også på plan lista. Hvite Ae og spredere, shadowline. Og navien fra gs har fått mye kjeft og kritikk, bare sök rundt på forumet her ligger endel info om navier til E39 der. Passer ikke skikkelig heller. Takker! Hvite ae er bestillt, og kjøper led til sprederne når jeg har fått ae pærene Shadowline vurderes også. Jeg er ihvertfall kjempefornøyd med gs navien og synes den fungerer kjempebra. Bra passform er det også (min må justeres litt, men må ut med den igjen for å montere en antenneadapter så tar det da.) Morten: høres dyrt ut ja, men det dyreste ligger jo i kategorien "ønsker" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Juli 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2011 Lagde en diy på gassresponsfix http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=1&t=197650 Tok også en del bedre bilder av bilen idag. Her ser man bulkene som er bak på bilen Interiør: Førersete er litt skittent, må renses. Tok også noen bilder av GS navien (menyer osv) for de som måtte lure på hvordan det ser ut. Gps signalet med antenna festet i ramma til dashbordet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet August 3, 2011 Forfatter Share Skrevet August 3, 2011 Bestillte igår 19" GS hypertrack felger 8,5 og 9,5" brede De kommer på mandag, så da blir det bilder av verdens høyeste E39 med 19"ere Begynte igårkveld med å foliere listene i bilen til carbon. Fikk tatt alle listene foran utenom girkonsollen. Kjøpte ny girkule idag, og skal foliere girkonsollen og listene bak iløpetav dagen. Demontert midtkonsoll: Foreløpig look på interiøret (deler strødd overalt atm ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet August 3, 2011 Share Skrevet August 3, 2011 Ble bra med folierte lister, gjør en held del for helhetsinntrykket. Ser bra ut den spilleren også, blir nok en sann på meg iløpet av året Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet August 3, 2011 Forfatter Share Skrevet August 3, 2011 Har nå fått foliert alt av lister og midtkonsoll. Ble ikke helt fornøyd med midtkonsollen med nødblinken, så mulig jeg må prøve en gang til Ble uansett _MYE_ bedre enn båtlistene! Kort M girkule er også på plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thejan92 Skrevet August 3, 2011 Share Skrevet August 3, 2011 har noen 19" felger som skal selgest brukt på e34 touring 530 og sedan 530 og 520 E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet August 3, 2011 Forfatter Share Skrevet August 3, 2011 har noen 19" felger som skal selgest brukt på e34 touring 530 og sedan 530 og 520 E39 Har bestillt BBS LM kopier i 19" nettopp, men takk for tilbudet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thejan92 Skrevet August 3, 2011 Share Skrevet August 3, 2011 Bestillt carbon folie (3M) til interiørlister, kabelsett til sub, hvite leds til angeleyesa, og adapter til radioantenna som viste seg å være spesiell på disse årsmodellene kor bestilte du det? og eventuelt betalte for de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå