Gå til innhold

BMW E24 Coupetråden.

ESveen
 Share

Anbefalte innlegg

To år og åtte måneder, det vil si 2015.

Får se om jeg klarer å holde ut så lenge, syns bare ikke det er verdt å betale engangsavgiften på en bil som ikke kommer til å bli så mye brukt. Da er det bedre å bruke de pengene på å sette bilen skikkelig istand til den blir veteran, så kan jeg heller ha prøveskilter på den engang iblant dersom lysten skulle melde seg. Har tross alt sjueren å dille med frem til sekseren blir veteran. :)

Den som venter på noe godt...! Ser den med engangsavgiften. Men bilen skal du ha i mange år enda, så du får nok tid med den. Jeg har faktisk nesten motsatt problem om dagen, da jeg bruker den til/fra jobb. Rekker ikke glede meg til neste kjøretur. (Latterlig problem).

Challenger: Den M635'en er det en kamerat som har restaurert for en selger på Strandveien for ett par år siden. Kjenner jeg vurderer den litt i svake øyeblikk. Men tror 635csi'en min blir tungsolgt til overkommelig pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Hehe, har vært noen dekksparkere innom og sett og prøvd, men ikke noe konkret. Mange som vil ha, men ingen med penger... Mye "bytte i ditt eller datt?"

Gjør ingenting, koser meg når det er fint vær med den imens. Skal bytte frontrute hos Riis Bilglass (forresten, den siste orginale ruten de hadde på lager sier de, med grønn farge) på den nå i uka, og oljer og filter er kjøpt inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...