challenger Skrevet Juni 4, 2012 Share Skrevet Juni 4, 2012 Broom artikkel i dag: http://www.tv2.no/underholdning/broom/b ... 96842.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Juni 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2012 To år og åtte måneder, det vil si 2015.Får se om jeg klarer å holde ut så lenge, syns bare ikke det er verdt å betale engangsavgiften på en bil som ikke kommer til å bli så mye brukt. Da er det bedre å bruke de pengene på å sette bilen skikkelig istand til den blir veteran, så kan jeg heller ha prøveskilter på den engang iblant dersom lysten skulle melde seg. Har tross alt sjueren å dille med frem til sekseren blir veteran. Den som venter på noe godt...! Ser den med engangsavgiften. Men bilen skal du ha i mange år enda, så du får nok tid med den. Jeg har faktisk nesten motsatt problem om dagen, da jeg bruker den til/fra jobb. Rekker ikke glede meg til neste kjøretur. (Latterlig problem). Challenger: Den M635'en er det en kamerat som har restaurert for en selger på Strandveien for ett par år siden. Kjenner jeg vurderer den litt i svake øyeblikk. Men tror 635csi'en min blir tungsolgt til overkommelig pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Juni 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2012 Ikke hver dag man ser: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Juni 24, 2012 Share Skrevet Juni 24, 2012 Tenkte bare jeg skulle dra denne tråden litt opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margarus Skrevet Juni 30, 2012 Share Skrevet Juni 30, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Juli 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2012 Fin bil Moe! Håper å få sett den live en gang. Ellers kom jeg over denne siden. Noen som har snakket med vedkommende eller bestilt deler? Ser ut som han har mye forskjellig liggende. http://www.storsveen.org/deler/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet Juli 9, 2012 Share Skrevet Juli 9, 2012 ESveen, den sorte, den var nettopp til salgs, var den ikke det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Juli 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2012 Stemmer det, Originalpolizei her på forumet sin. Regner med den er solgt nå. Noen kjøpere på din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet Juli 9, 2012 Share Skrevet Juli 9, 2012 Hehe, har vært noen dekksparkere innom og sett og prøvd, men ikke noe konkret. Mange som vil ha, men ingen med penger... Mye "bytte i ditt eller datt?" Gjør ingenting, koser meg når det er fint vær med den imens. Skal bytte frontrute hos Riis Bilglass (forresten, den siste orginale ruten de hadde på lager sier de, med grønn farge) på den nå i uka, og oljer og filter er kjøpt inn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 22, 2012 Share Skrevet Juli 22, 2012 Kom over dette: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Juli 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2012 Bilder fra Landstreffet på Oppdal i sommer: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
challenger Skrevet August 23, 2012 Share Skrevet August 23, 2012 Forumbil på Broom: http://www.tv2.no/underholdning/broom/b ... 53692.html Gøy å se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet August 23, 2012 Forfatter Share Skrevet August 23, 2012 Kult, det var nå kjent med den ja. Ikke dum førstebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet September 27, 2012 Forfatter Share Skrevet September 27, 2012 Bringer opp denne tråden. Siden sesongen nærmer seg slutten, er det noen som har fått tatt noen blinkskudd av E24'en i år? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet September 27, 2012 Share Skrevet September 27, 2012 Fin bil Moe! Håper å få sett den live en gang. Ellers kom jeg over denne siden. Noen som har snakket med vedkommende eller bestilt deler? Ser ut som han har mye forskjellig liggende. http://www.storsveen.org/deler/ dette er GSS her på forumet sin side. snakket såvidt med han og handla en del av han. meget hyggelig og ryddig kar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå