nightking Skrevet Juli 28, 2011 Skrevet Juli 28, 2011 Hei. Har en 520ia e60 2004 mod. Monterte istad xenonlys i grøftelysa mine. Som jeg har kjøpt på vvme.com. -Digital Slim 9006(HB4) HID Conversion Kit 35w Monterte alt sammen, tester med kun tenning på å skrudde på lys. Alt fungerer. Så når jeg starter bilen så slutter den ene å fungere å den andre står bare å blinker!!? hva er galt?? Jeg kjøpte UTEN rele sette dems. men har montert dette sette på min e46 uten problemer. Da det vanlige sette, ikke "slim" utgaven. Hva kan være galt? Må jeg ha rele sette dems? Hva har dere andre gjort som har ettermontert xenon?? Har også kjøpt xenon til fjernlysa, men har ikke ville montere det enda, da det ikke fungerte i tåkelysa.. MVH bjørnar
SweetBMW Skrevet Juli 28, 2011 Skrevet Juli 28, 2011 Om jeg ikke tar helt feil så har E60 canbus på grøftelysa også. Dette har ikke E46. Må nok ha relesettet dems ja.
nightking Skrevet Juli 28, 2011 Forfatter Skrevet Juli 28, 2011 Ja når jeg tenker meg om, så er vel canbusen problemet ja. Men vil det hjelpe med relay sette ? Problemet nå er vel at d blir for lite strøm nå. Men ser også de selger noe på dioder.no http://www.dioder.no/catalog/product_info.php?products_id=1165&osCsid=31e8d61bcd10cfa240138cb2f8cbdb56 Noen som har prøvd? Mulig jeg må etter bestille de rele setta da.
Haug530D Skrevet Juli 29, 2011 Skrevet Juli 29, 2011 Samme problem på min E39, men det merkelige er at det funker fint på fjernlysa, mulig det er pga 55w Xenon, kjøpte noen motstander på Ebay men de funker ikke
Reef89 Skrevet Juli 29, 2011 Skrevet Juli 29, 2011 Søk på forumet ligger millionvis av slike tråder, men ja er CANbus som er problemet og problemet løser du ved og kjøpe wire-fiks på www.dybvik-trading.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå