alpinab10biturbo Skrevet Juli 30, 2011 Share Skrevet Juli 30, 2011 Stillas fra snekkere ramlet over Alpinaen....sukk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juli 30, 2011 Share Skrevet Juli 30, 2011 Såå trist får du dekt skadene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet Juli 30, 2011 Share Skrevet Juli 30, 2011 kjipe greier. godt det ikke var en org bil da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 30, 2011 Share Skrevet Juli 30, 2011 Det må du da få dekket, Om så de var du som klatret i stilaset så skal det ikke rase Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpinab10biturbo Skrevet Juli 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2011 Det blir dekket..er til hel lakkering nå..p.s er kun fra skaden og bak den ikke er orginal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Juli 30, 2011 Share Skrevet Juli 30, 2011 Ikke noe dumt dette. Ny lakk og gode greier, hvem kan vel klage da? Såklart, trist når det skjer, meeeeeeeeeeeeen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juli 30, 2011 Share Skrevet Juli 30, 2011 Ikke noe dumt dette. Ny lakk og gode greier, hvem kan vel klage da? Såklart, trist når det skjer, meeeeeeeeeeeeen ? meeen, hell i uhell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juli 30, 2011 Share Skrevet Juli 30, 2011 godt det ikke var en org bil da. Og poenget med den kommentaren var? Godt det gikk bra, kunne gått verre, tross alt Original eller ei, rå bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Juli 30, 2011 Share Skrevet Juli 30, 2011 Kondolerer, men det kom da noe godt ut av det, selvom det koster litt tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Juli 30, 2011 Share Skrevet Juli 30, 2011 godt det ikke var en org bil da. Og poenget med den kommentaren var? Godt det gikk bra, kunne gått verre, tross alt Original eller ei, rå bil. hallo, han kjorer e30, da eru misunnelig paa 518 til og med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juli 30, 2011 Share Skrevet Juli 30, 2011 godt det ikke var en org bil da. Og poenget med den kommentaren var? Godt det gikk bra, kunne gått verre, tross alt Original eller ei, rå bil. hallo, han kjorer e30, da eru misunnelig paa 518 til og med *liker* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Juli 30, 2011 Share Skrevet Juli 30, 2011 trist sak. men godt folk sier fra om hendelsen! finns heelt sikkert noen som hadde nektet for det... men blir godt å få den fikset med hellakkering da hadde selv ett trist uhell på jobb for ei stund siden. satte fra meg en lem til en stillasje inntil en container, så tok vinden tak i den, og veltet den i bilen til sjefen i nabosjappa. 1års gammel mercedes gl. slo nesten hull i metallet der det traff sa selvfølgelig fra om det, og jobben tok seg av kostnaden også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ørjan^^ Skrevet Juli 31, 2011 Share Skrevet Juli 31, 2011 godt det ikke var en org bil da. Og poenget med den kommentaren var? Godt det gikk bra, kunne gått verre, tross alt Original eller ei, rå bil. hallo, han kjorer e30, da eru misunnelig paa 518 til og med Den e30'en er sinnsykt grom, så hvor du får alle de teite kommentaren fra hele tiden vet ikke jeg, mn du kan ikke være riktig navlet.. Føler at hvor enn jeg ser på forumet så er du me en eller annen negativ kommentar.. Så er spørsmålet om du har noe Bedre og komme med? Utenom et par skyhøye Uganda taxier.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juli 31, 2011 Share Skrevet Juli 31, 2011 quote="Ørjan^^"] godt det ikke var en org bil da. Og poenget med den kommentaren var? Godt det gikk bra, kunne gått verre, tross alt Original eller ei, rå bil. hallo, han kjorer e30, da eru misunnelig paa 518 til og med Den e30'en er sinnsykt grom, så hvor du får alle de teite kommentaren fra hele tiden vet ikke jeg, mn du kan ikke være riktig navlet.. Føler at hvor enn jeg ser på forumet så er du me en eller annen negativ kommentar.. Så er spørsmålet om du har noe Bedre og komme med? Utenom et par skyhøye Uganda taxier.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet Juli 31, 2011 Share Skrevet Juli 31, 2011 mente bare at det hadde vært enda mer trist hadde det vært en dønn orginal bil. kjipt og vite om slike skader. blir liksom ikke den samme bilen når du veit at den har vært bulka der suns jeg hvertfall. ang hva du mener dieselfanten tar jeg meg ikke så my nær av. alt du har og komme med er negativt uansett. virker som du har et sykelig behov for oppmerksomhet. fikk lite som barn kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå