Finken Skrevet Juli 31, 2011 Share Skrevet Juli 31, 2011 Hei her er da min e36, kjøpt billig, var kræsjet på høyre side foran, så frontfanger og framskjerm har ikkje blitt lakkert enno alt av tips til hva som bør gjøres mottas med takk tror jeg vil skifte baklykter og blink framme til orginale Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Juli 31, 2011 Share Skrevet Juli 31, 2011 Orginale spredere trengs Fin høyde m lister er jo heller ikke feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Juli 31, 2011 Share Skrevet Juli 31, 2011 Så pen ut den, men ble litt i overkant "racing" for min del Syns du skal bytte ut baklyktene til orginale med hvit blink, samme forran. Og redusere spoilern, evnt. fjerne Og hva med Mtech bak også? Forutenom det, en eller pen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finken Skrevet Juli 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2011 baglyktene blir byttet ut ja, tror jeg skal prøve me orange blinkers, og samme framm me orange blinkers, tror d kan bli bra vinge må man ha, så alternativet er da å få på en annen vinge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Juli 31, 2011 Share Skrevet Juli 31, 2011 baglyktene blir byttet ut ja, tror jeg skal prøve me orange blinkers, og samme framm me orange blinkers, tror d kan bli bra vinge må man ha, så alternativet er da å få på en annen vinge Orange forran har jeg sanser for! Litt usikker bak, men for all del, det er din bil Og hva gjelder vingen, så skal du med glede få beholde den. Trossalt, det er som sagt din bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Juli 31, 2011 Share Skrevet Juli 31, 2011 Hvit skrift på dekka er litt 1972 Gule blink blir bra her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finken Skrevet Juli 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2011 var bare et innfall av lite å gjør kveld må vell kansje fjernes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juli 31, 2011 Share Skrevet Juli 31, 2011 Orginale spredere trengs Fin høyde m lister er jo heller ikke feil. +1 og orginale spredere og mindre vinge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xmyglandx Skrevet Juli 31, 2011 Share Skrevet Juli 31, 2011 fin stil på bilen:) er tøft med hvit skrift på dekkene;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finken Skrevet Juli 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2011 detta e di skyld mygland du MÅTTE bare finna den pennen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 31, 2011 Share Skrevet Juli 31, 2011 Kjør på med oransje blink fremme, fjern grøfte/harrylyktene og sett på kun deksler lakket i bilens farge eller trakter til bremsekjøling. Originale baklykter med oransje blink. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B3KK15 Skrevet Juli 31, 2011 Share Skrevet Juli 31, 2011 Ingen vinge, ingen hvit text på dekkene, orange blinkers, orginale grøftelys og bytt ut den "DTM" potta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet August 1, 2011 Share Skrevet August 1, 2011 Du finken kå mange hjul spinne an på ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Finken Skrevet August 1, 2011 Forfatter Share Skrevet August 1, 2011 Ehh... Begge? Legge jaffal ringa;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet August 2, 2011 Share Skrevet August 2, 2011 haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå