jonas1/// Skrevet September 30, 2012 Forfatter Share Skrevet September 30, 2012 Har vært og tatt noen bilder i finværet med kkme30m50 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet September 30, 2012 Share Skrevet September 30, 2012 2stk gromme biler! Må si bilen din er blitt utrolig pen etter at den fikk på RS skoene og litt senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 30, 2012 Share Skrevet September 30, 2012 Denne tror jeg ikke at jeg har sett før. Ser bra ut Oransje blinklys på sidene og bak så er det komplett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet September 30, 2012 Forfatter Share Skrevet September 30, 2012 2stk gromme biler! Må si bilen din er blitt utrolig pen etter at den fikk på RS skoene og litt senk Takker for det Denne tror jeg ikke at jeg har sett før. Ser bra ut Oransje blinklys på sidene og bak så er det komplett! Takk for det Ang lys, så er jeg ikke så veldig fan av di orginale baklyktene så blir røde og hvite om jeg finner ut av å bytte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet September 30, 2012 Forfatter Share Skrevet September 30, 2012 Noen bilder fra før jeg byttet bakdekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet September 30, 2012 Share Skrevet September 30, 2012 Gøy med lokal tåke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet September 30, 2012 Forfatter Share Skrevet September 30, 2012 Hehe ja, ikke mye jeg spinner men er morro til tider Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deepfreezegear Skrevet September 30, 2012 Share Skrevet September 30, 2012 (Y) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Oktober 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2012 Begynner å vurdere å bytte bil igjen nå. Så om noen har en pen e30 eller noe annet gromt er det mulig å få til et bytte Tror ikke det blir rent salg med det første, om ikke drømme bilen kommer for salg da Ellers blir det en s50 motor med tiden, time will show Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 whatt??? where is the orange?? stiilig kjenner det er Kleint med åpen diff ja :/ hvilken bil er drømmebilen? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Oktober 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2012 Gamle bilder Hehe ja ser den, tja er vel m3 det:P Men blir nok en stund til det blir aktuelt hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Oktober 2, 2012 Share Skrevet Oktober 2, 2012 passer så sykt bra med oransje blinklys Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 fyfaen for en deilig 325 du har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonas1/// Skrevet Oktober 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2012 Takk , hygglig å høre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Oktober 9, 2012 Share Skrevet Oktober 9, 2012 må få til en liten photoshoot du og Jeg Jonas! Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå