Daniel. Skrevet Desember 28, 2016 Share Skrevet Desember 28, 2016 (endret) Nå, Evopower skrev: Jepp har ett på hånd. Men det er e1 stegs airbag. Vil sette det inn i min bil som har 2 stegs. Aha Ville heller ha sett etter et slikt i dual stage så slipper du å rote med airbag. Har slikt i min E38, og det mener jeg er dual stage. Skal ikke være så forferdelig vanskelig å skaffe et sånt Skaff de manglende knappene så har du jo ratt her http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=85974712 Endret Desember 28, 2016 av DanielStance Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet Desember 28, 2016 Share Skrevet Desember 28, 2016 7 minutter siden, Evopower skrev: Jepp har ett på hånd. Men det er e1 stegs airbag. Vil sette det inn i min bil som har 2 stegs. Topp tips: Gå for et med dual stage for å gjøre det 10x enklere og enda litt tryggere. Dual er oftest billigere enn single også, pga single er mer sjeldent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Desember 28, 2016 Share Skrevet Desember 28, 2016 Er et dual stage brukt til salgs for 4000kr. Singel stage til salgs for halvparten. Fra ebay med frakt og mons kommer de på 4000 ser jeg. Så lenge det passer på rattstammen og knappene til stereo og cruise fungerer? Trenger ikke airbag. Passer ledningsnettet til knappene om hverandre eller må det modifiseres der også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hollabaloo Skrevet Desember 29, 2016 Share Skrevet Desember 29, 2016 1 time siden, Evopower skrev: Er et dual stage brukt til salgs for 4000kr. Singel stage til salgs for halvparten. Fra ebay med frakt og mons kommer de på 4000 ser jeg. Dersom du er litt tålmodig og følger med på kjøp og salg-delen av forumet og finn.no så kan du få kjøpt dual stage M-sport-ratt fra "norsk" delebil for brøkdelen av den prisen. Her fant jeg et eksempel for deg: https://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=75672992 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå