Geir Anders Skrevet August 7, 2011 Forfatter Share Skrevet August 7, 2011 Takk Michael Jeg som surrer Cato, mente selvfølgelig Strandveien. GS fører jo ACS. Hva slags dim har du kjøpt? Hørte med Christalex også, men han klarte ikke skaffe felgene. Fikk du rabatt av Tom Erik? Tenkte ikke på at han jobbet der, men hadde nok ikke spart noe uansett. Kjøpte mine fra USA. Å regne på hvor mye penger man har brukt på bil er bare tull, blir bare deprimert av sånt. Bedre å gjøre det man har lyst til og føler for, penger skal brukes.. man lever bare en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 Sender deg en PM Helt sant, penger er til for å brukes. Man blir ikke glad av å gnikke på krona, og når man jobber mye og står på så synes jeg det er helt greit at man kan være litt snill med seg selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet August 15, 2011 Share Skrevet August 15, 2011 Denne så veldig pen ut, gratulerer! Som alltid flotte bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet August 18, 2011 Forfatter Share Skrevet August 18, 2011 Takk Kai! Lenge siden jeg har sett noe til deg.. all good? Fått deg BMW igjen å ser jeg, lenge siden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole Andreas Skrevet August 18, 2011 Share Skrevet August 18, 2011 små frekk kjære det dere! pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet August 19, 2011 Share Skrevet August 19, 2011 Joda, alt bra her! Det er noe med dette merket som gjør at man hele tiden kommer tilbake. Har ikke hatt bilen lenge, kun noen få dager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet August 19, 2011 Forfatter Share Skrevet August 19, 2011 Takk Ole Andreas Fornøyd eller Kai? E39 er gode cruisebiler. Har jo hatt 2 stk selv.. og merket godt kvalitetsforskjellen fra E36. Noen planer for den? Ett bilde til, lett redigert som nesten alle bildene mine er, men begynner å bli litt kjedelig. Tror jeg skal prøve meg på litt sprekere redigeringer framover. Og nytt kamera hadde gjort seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet August 20, 2011 Share Skrevet August 20, 2011 Nydelig! Har skikkelig sansen for 1-serie coupeene! Hva synes du om motoren og kjøreegenskapene i forhold til Z'en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet August 20, 2011 Share Skrevet August 20, 2011 Jeg er veldig godt fornøyd. E39 er veldig gode biler å kjøre - har haugevis av komfort, men også en litt sportslig følelse. Kunne sikkert ha kjøpt en med større motor, men vi bor tross alt i Norge der vi har en gjennomsnittsfart på 50-55 km/t til daglig.. Hadde tenkt å gjøre litt småtteri med den. Ta gjerne en titt på tråden om bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet August 20, 2011 Share Skrevet August 20, 2011 Takk Ole Andreas Fornøyd eller Kai? E39 er gode cruisebiler. Har jo hatt 2 stk selv.. og merket godt kvalitetsforskjellen fra E36. Noen planer for den? Ett bilde til, lett redigert som nesten alle bildene mine er, men begynner å bli litt kjedelig. Tror jeg skal prøve meg på litt sprekere redigeringer framover. Og nytt kamera hadde gjort seg. Flott e82, og flotte bilde. Har du vurdert å bytte ut kit-linsa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonas_S Skrevet August 21, 2011 Share Skrevet August 21, 2011 Meget pen bil! Bra med god senk også! Fornøyd med biltype E82? Angrer ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bulland Skrevet August 21, 2011 Share Skrevet August 21, 2011 Flott bil! Vil ha coupe jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet August 24, 2011 Forfatter Share Skrevet August 24, 2011 ":3dv3glfy]Nydelig! Har skikkelig sansen for 1-serie coupeene!Hva synes du om motoren og kjøreegenskapene i forhold til Z'en? Takker Simon! Motoren er vel forsovet ok den.. skyver greit på alle girene, mest i 2 og 3 ofcourse. Har manuell selvfølgelig, så den er litt stimete i by\kø kjøring, men det er jo alle dieselbiler. Lyden er jo ikke noe å skryte av, mindre pen.. kunne godt vært en 3 liters twin-turbo bensin under panseret isteden Kjøreegenskapene kan jeg ikke si så mye om enda.. kjører som ei tante hehe, mest fordi felgene er type helt kant i kant med hjulbuene mtp ET, også er den senket en god porsjon (redd for subbing). Bare blitt cruising sålangt, men den lover godt.. styreresponsen er på høyde med Z'n, om ikke bedre, rattet er mindre og tjukkere, setene er bedre (oppblåsbare sidestøtter, but still no buckets) og bremsene tar bedre (men neppe like holdbare). Har montert Bilstein coilovers, så understellet er hakket stivere også, uten at det er noe å skryte av, men bra nok til gata. Ellers har jeg vært på skogstur.. nærmere bestemt Aremark, if you catch my drift Summa sumarum.. jeg er fornøyd, og tror at med noen lette 17" banefelger og få justert den ned litt til, så blir jeg å finne på banen igjen med en bil som er på høyde med Z'n når det gjelder kjøreglede og egenskaper Kjøp deg en du også, BMW har vel neppe laget noe tøffere karosseri siden Z3\Z4Coupè Flott e82, og flotte bilde. Har du vurdert å bytte ut kit-linsa? Takk for det mister. Det har jeg vetu, men tenker at for ett godt objektiv blir det fort 3-4000,- og da kan man liksegodt kjøpe nytt kamera? Har 400D som har gått i bakken og har knipset noen tusen bilder. Med mindre du vet om ett godt objektiv til en billig krone? Jeg er litt typen som ikke gjør eller kjøper noe halveis.. dessuten har jo teknologien gått litt framover siden 400D ble lansert. Meget pen bil! Bra med god senk også! Fornøyd med biltype E82? Angrer ikke? Takk Den var lavere, men subbet endel bak så tok den opp litt.. hadde ikke lyst men, hehe. Veldig fornøyd! Karosseriet er jo en liten perle fra BMW sin side.. så vet ikke hva jeg skulle angret på?! Kunne tenkt meg 135i isteden selvfølgelig, men prisen er jo latterlig, kanskje om noen år. Flott bil! Vil ha coupe jeg også Takker Løp og kjøp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Juli 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2013 Drar opp denne igjen istedenfor å lage ny tråd. Bilen er til salgs, men ligger ikke på finn enda.. Vinduslistene og nyrene har blitt sorte siden bildene ble tatt. Send gjerne PM om interessert iphone bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 27, 2013 Share Skrevet Juli 27, 2013 Hva skal du ha nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå