hagenisse Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 Har sett litt igjennom nå og det ser ut som jeg kun har bilder av min egen bil. Sorry ass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 Særlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 Noen som fikk noen bilder av en krengende Daytona violet e34 m5 med BC skilter (den reneste av de to som var på treffet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
STM5 Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 Noen kjører langt til treffet og prioriterer kjøring på banen. Andre vasker. Hilsen han med småskitten M5 T med BP-skilter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 Noen kjører langt til treffet og prioriterer kjøring på banen. Andre vasker. Hilsen han med småskitten M5 T med BP-skilter... Ble ca 120 mil for min del totalt, så det var et stykke for min del også. Fikk kjørt litt jeg, men di orginale bremsene ville jammen ikke være med på mange runder før det gikk varmt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 Jeg tok ikke mye bilder, men her er noe hvertfall. Mye folk og bra vær på Lørdagen Strøken 325 med rundt 80000km på telleren Min M5 og Haraldsen sin M3 Blank bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Barca Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 Min M5 og Haraldsen sin M3 Så deg igår tror jeg! 16.30 tiden på E6 ved rygge flyplass. Kan det stemme ? Du kjørte med en E30 hvertfall, husker ikke hvordan den så ut men mulig det er den på bilde Tøff bil hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 Min M5 og Haraldsen sin M3 Så deg igår tror jeg! 16.30 tiden på E6 ved rygge flyplass. Kan det stemme ? Du kjørte med en E30 hvertfall, husker ikke hvordan den så ut men mulig det er den på bilde Tøff bil hvertfall Vi kjørte sammen hjemover ja så det stemmer nok det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 Jeg legger ut mine bilder her: http://www.flickr.com/photos/worriedbik ... 246139339/ Kommer flere utover i uka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Barca Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 Min M5 og Haraldsen sin M3 Så deg igår tror jeg! 16.30 tiden på E6 ved rygge flyplass. Kan det stemme ? Du kjørte med en E30 hvertfall, husker ikke hvordan den så ut men mulig det er den på bilde Tøff bil hvertfall Vi kjørte sammen hjemover ja så det stemmer nok det. Råe bilermå jeg si Var jeg som kjørte den slitne E36 coupen, hvis du husker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 Var flere E36 men jeg så ingen slitne tror jeg.. en sort coupe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Barca Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 Sort coupe ja greit, overdrivde kanskje litt er ikke så sliten Men mangla det ene blinklyset foran (Noen som har røska det ut, og knekt festene:/ ) Så deg rett etter du hadde kjørt forbi rygge flyplass, kom der ifra skjønner du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 Sort coupe ja greit, overdrivde kanskje litt er ikke så sliten Men mangla det ene blinklyset foran (Noen som har røska det ut, og knekt festene:/ )Så deg rett etter du hadde kjørt forbi rygge flyplass, kom der ifra skjønner du Ok, la merke til den ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 e21 var helt rå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Barca Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 Sort coupe ja greit, overdrivde kanskje litt er ikke så sliten Men mangla det ene blinklyset foran (Noen som har røska det ut, og knekt festene:/ )Så deg rett etter du hadde kjørt forbi rygge flyplass, kom der ifra skjønner du Ok, la merke til den ja hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå