Gå til innhold

Noen som har noe bilder fra Rudskogen i dag å slenge ut?

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 92
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Noen kjører langt til treffet og prioriterer kjøring på banen. Andre vasker.

Hilsen han med småskitten M5 T med BP-skilter... ;-)

Ble ca 120 mil for min del totalt, så det var et stykke for min del også.

Fikk kjørt litt jeg, men di orginale bremsene ville jammen ikke være med på mange runder før det gikk varmt... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min M5 og Haraldsen sin M3

w2kspfz1x9ykgsdzayal.jpg

Så deg igår tror jeg! 16.30 tiden på E6 ved rygge flyplass. Kan det stemme ? :) Du kjørte med en E30 hvertfall, husker ikke hvordan den så ut :P men mulig det er den på bilde

Tøff bil hvertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

w2kspfz1x9ykgsdzayal.jpg

Så deg igår tror jeg! 16.30 tiden på E6 ved rygge flyplass. Kan det stemme ? :) Du kjørte med en E30 hvertfall, husker ikke hvordan den så ut :P men mulig det er den på bilde

Tøff bil hvertfall

Vi kjørte sammen hjemover ja så det stemmer nok det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

w2kspfz1x9ykgsdzayal.jpg

Tøff bil hvertfall

Vi kjørte sammen hjemover ja så det stemmer nok det.

Råe bilermå jeg si :) Var jeg som kjørte den slitne E36 coupen, hvis du husker :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sort coupe ja :) greit, overdrivde kanskje litt :P er ikke så sliten :) Men mangla det ene blinklyset foran :P (Noen som har røska det ut, og knekt festene:/ )

Så deg rett etter du hadde kjørt forbi rygge flyplass, kom der ifra skjønner du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sort coupe ja :) greit, overdrivde kanskje litt :P er ikke så sliten :) Men mangla det ene blinklyset foran :P (Noen som har røska det ut, og knekt festene:/ )

Så deg rett etter du hadde kjørt forbi rygge flyplass, kom der ifra skjønner du :)

Ok, la merke til den ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, la merke til den ja :)

hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...