Gå til innhold

De-aktivere lyktespylere - E60

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet noen om/hvordan man kan bli kvitt lyktespylerene på en E60 LCI ?

En mulighet er vel kanskje å ta sikringen, men det er hele 5 sikringer som har med lyktespyleren å gjøre, så det spørs om ikke det kommer til å påvirke andre ting også;) Evt. om noen vet om det er noen sikring man kan ta som kun påvirker lyktespylerene og ikke noe annet?

Skrevet

Jeg har helt ærlig aldri følt noe behov for å ha de... Det eneste de gir meg en en herlig dusj med spylerveske over hele den nyvaskede bilen hver gang jeg skal gi rutene en bitteliten dusj;)

Er lyktene så fulle av møkk at lysene blir påvirket så har jeg tilgode å se at lyktespylerene klarer å vaske det bort uansett;)

Men for all del... once in a bluemoon er de sikkert fine å ha, men for meg er de mer til ergelse enn til glede så jeg vil ha de bort;)

Skrevet

De kan programmeres bort. Men de har sin funksjon og er påbudt dersom du har xenon. Og det av en god grunn.

Skrevet
Slå av lysene når du spyler første gangen. Det virker på e39.

Jepp, det fungerer enn sålenge, men det hadde vært fint slippe å slå av lysene når det er mørkt ute bare for å vaske frontruten;)

Skrevet

På min så aktiveres bare lyktespylerene når jeg holder inne visker knappen. Så når jeg skal spyle ruten så trykker jeg bare på visker armen punktvis, mer en godt nok. Vanesak. Helt ening med at lyktespylerene ødleger jo hele fronten vist bilen er nyvasket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...