Gå til innhold

E61 525D M-tech LCI lys oppgradering

Pitstop
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 94
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jaha. Trodde du hadde bestilt originale M5 speil. Disse er det nemlig en forskjell på. I de siste årene av E60/E61 M5 ble nemlig disse speilene en 3-4cm høyere enn de tidligere E60/E61 M5 speilene..

Ikke orginale nei, dem syntest jeg ble litt for dyre...ca 15-16 lapper :)

Er vel forskjell på med eller uten autoblend tenker jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaha. Trodde du hadde bestilt originale M5 speil. Disse er det nemlig en forskjell på. I de siste årene av E60/E61 M5 ble nemlig disse speilene en 3-4cm høyere enn de tidligere E60/E61 M5 speilene..

Ja de er fryktelig dyre. Forskjellen ligger ikke i autoblend, men forskriftene om større speil. Speilene til E90/E91 i 2009 ble større og det samme ble E60/E61 M5 og E63/E64 M6 speilene. E60/E61 fikk jo også speil fra F01/F10 i 2010 som er vesentlig større enn de gamle speilene.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de er fryktelig dyre. Forskjellen ligger ikke i autoblend, men forskriftene om større speil. Speilene til E90/E91 i 2009 ble større og det samme ble E60/E61 M5 og E63/E64 M6 speilene. E60/E61 fikk jo også speil fra F01/F10 i 2010 som er vesentlig større enn de gamle speilene.. :)

Det stemmer :D

Min mor kjøpte seg 2010 mod E92 for en stund tilbake, å den hadde dem store speila...kan diskuteres hvor pent dette er i forhold til dem gammle :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse speilene vil komme inn hos GS bildeler etterhvert, da jeg bestilte et prøvsett :-) min har lys under, varme, memory, el.innfelbar og autoblend.....alt dette skulle være på disse alternative :-) det vil komme mange alternativer av disse, alt ut i fra hvilket utstyr det er på bilen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...