Pitstop Skrevet August 12, 2011 Forfatter Share Skrevet August 12, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet August 12, 2011 Share Skrevet August 12, 2011 detta blir bra du..bli kvitt krommen og lakk leppa så har du råeste e61"n som går hær imponert over ka du står på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet August 12, 2011 Share Skrevet August 12, 2011 Så, fordi han har justerbart så har han den råeste ? *sjalu* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet August 12, 2011 Forfatter Share Skrevet August 12, 2011 Tror han meinte rundt der vi bor Da jakobm5 bor i samme byggefeltet som meg Skal godt gjørest å ha den grommeste inne her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet August 12, 2011 Share Skrevet August 12, 2011 Jeg og du skulle hatt en photoshoot ilag..vi har jo nesten identiske biler! (PS: se lakkering av min frontleppe....til inspirasjon ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet August 12, 2011 Forfatter Share Skrevet August 12, 2011 Jeg og du skulle hatt en photoshoot ilag..vi har jo nesten identiske biler! (PS: se lakkering av min frontleppe....til inspirasjon ) Det hadde vært tøft ja Har kikket på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 12, 2011 Share Skrevet August 12, 2011 M5 speil kommer til å gjøre susen, men jeg håper du har bestilt den gamle typen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet August 12, 2011 Forfatter Share Skrevet August 12, 2011 Speila er E61 M5 speil, men uten det sorte feltet nederst i framkant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 12, 2011 Share Skrevet August 12, 2011 Jaha. Trodde du hadde bestilt originale M5 speil. Disse er det nemlig en forskjell på. I de siste årene av E60/E61 M5 ble nemlig disse speilene en 3-4cm høyere enn de tidligere E60/E61 M5 speilene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet August 12, 2011 Share Skrevet August 12, 2011 Mente i byggefeltet vårt ja... Klart d fins råere ute i verden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet August 12, 2011 Forfatter Share Skrevet August 12, 2011 Jaha. Trodde du hadde bestilt originale M5 speil. Disse er det nemlig en forskjell på. I de siste årene av E60/E61 M5 ble nemlig disse speilene en 3-4cm høyere enn de tidligere E60/E61 M5 speilene.. Ikke orginale nei, dem syntest jeg ble litt for dyre...ca 15-16 lapper Er vel forskjell på med eller uten autoblend tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet August 12, 2011 Share Skrevet August 12, 2011 Jaha. Trodde du hadde bestilt originale M5 speil. Disse er det nemlig en forskjell på. I de siste årene av E60/E61 M5 ble nemlig disse speilene en 3-4cm høyere enn de tidligere E60/E61 M5 speilene.. Ikke orginale nei, dem syntest jeg ble litt for dyre...ca 15-16 lapper Er vel forskjell på med eller uten autoblend tenker jeg Ja de er fryktelig dyre. Forskjellen ligger ikke i autoblend, men forskriftene om større speil. Speilene til E90/E91 i 2009 ble større og det samme ble E60/E61 M5 og E63/E64 M6 speilene. E60/E61 fikk jo også speil fra F01/F10 i 2010 som er vesentlig større enn de gamle speilene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet August 12, 2011 Forfatter Share Skrevet August 12, 2011 Jaha. Trodde du hadde bestilt originale M5 speil. Disse er det nemlig en forskjell på. I de siste årene av E60/E61 M5 ble nemlig disse speilene en 3-4cm høyere enn de tidligere E60/E61 M5 speilene.. Ikke orginale nei, dem syntest jeg ble litt for dyre...ca 15-16 lapper Er vel forskjell på med eller uten autoblend tenker jeg Ja de er fryktelig dyre. Forskjellen ligger ikke i autoblend, men forskriftene om større speil. Speilene til E90/E91 i 2009 ble større og det samme ble E60/E61 M5 og E63/E64 M6 speilene. E60/E61 fikk jo også speil fra F01/F10 i 2010 som er vesentlig større enn de gamle speilene.. Det stemmer Min mor kjøpte seg 2010 mod E92 for en stund tilbake, å den hadde dem store speila...kan diskuteres hvor pent dette er i forhold til dem gammle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nylund Skrevet August 12, 2011 Share Skrevet August 12, 2011 Meget flott bil Ett spørsmål: Hvor mye må du gi for M5 speil? Er inntressert selv,men eg har lys under speila,samt innfellbare og aut.dimming,er det noe M5 speila kan skaffest med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet August 12, 2011 Forfatter Share Skrevet August 12, 2011 Disse speilene vil komme inn hos GS bildeler etterhvert, da jeg bestilte et prøvsett min har lys under, varme, memory, el.innfelbar og autoblend.....alt dette skulle være på disse alternative det vil komme mange alternativer av disse, alt ut i fra hvilket utstyr det er på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå