Nylund Skrevet August 12, 2011 Share Skrevet August 12, 2011 Disse speilene vil komme inn hos GS bildeler etterhvert, da jeg bestilte et prøvsett min har lys under, varme, memory, el.innfelbar og autoblend.....alt dette skulle være på disse alternative det vil komme mange alternativer av disse, alt ut i fra hvilket utstyr det er på bilen Ååja,det hørres jo bra ut:) Ser fram til det:) Er noe som kommer snart dette da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet August 15, 2011 Forfatter Share Skrevet August 15, 2011 Disse speilene vil komme inn hos GS bildeler etterhvert, da jeg bestilte et prøvsett min har lys under, varme, memory, el.innfelbar og autoblend.....alt dette skulle være på disse alternative det vil komme mange alternativer av disse, alt ut i fra hvilket utstyr det er på bilen Ååja,det hørres jo bra ut:) Ser fram til det:) Er noe som kommer snart dette da? Det går nok noen månder før alt er på plass vil jeg tro, men alle varianter fabrikken hadde er bestilt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet August 24, 2011 Forfatter Share Skrevet August 24, 2011 Fikk hentet bilen forige uke med ny frontrute av type Laminert Klimakomfort og sotede vindu med lys film langs sidene og litt mørkere på bakruta Ser meget bra ut og er kjempefornøyd Ingen bilder i dag, men kommer etterhvert....mye hus og lite bil om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nylund Skrevet November 29, 2011 Share Skrevet November 29, 2011 Halloen:) Har du bilder av bilen med tonede ruter nå da? Lurte også hvordan det gikk med dei m5 speila dere skulle skaffe,noe nytt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Desember 24, 2011 Share Skrevet Desember 24, 2011 Hva sjer da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Mai 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2012 Har ikke vært inne på denne tråden på en stund M5 lokk speil til E60/61 er ihvertfall kommet inn på lager Har nå demontert bilen for litt div lakkering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Mai 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2012 Puss puss så får du en nuss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Mai 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2012 Slipa over lyktene med papir fra 240 til 3000 Polering og rubbing Slutt resultat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Mai 15, 2012 Share Skrevet Mai 15, 2012 Damn, du er veldig nøye! Kjemperesultat på lyktene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Mai 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2012 Takk Må si meg meget fornøyd med resultatet på lyktene ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Mai 15, 2012 Share Skrevet Mai 15, 2012 hallo, skjer med at du har så mye gromt a? denne var hvertfall veldig fin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Mai 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2012 Viktig å ha en bil eller to vettu Håper ihvertfall at den blir fin til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Mai 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2012 Da e det vel berre å begynne å pusse grunning da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Mai 15, 2012 Share Skrevet Mai 15, 2012 Sku klaska isammen lakk verkstede mitt istede nå som kona di e på tur mr... Men ellers så såg lykta veldig bra ut ;p litt skuffa over att du ikje tek panseret i samma slengen men:( liker dessa vognene dine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitstop Skrevet Mai 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2012 Må bli ferdig med bilen mens ho e borte å vettu Lyktene blei bra Bilde av tinga jeg brukte på lyktene Vurderer dette pansere, men ikke helt sikker enda Da er delene ferdig grunna og pussa, å blir lakkert i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå