Gå til innhold

Min F11 520dAT M-sport


caaatooo
 Share

Anbefalte innlegg

Å jeg som trodde jeg skulle få se en senket F11 siden du hadde lagt inn et nytt innlegg. Kommer vel bilder snart? :D

Har fått bilen i dag, ble pent synes jeg - selv om den, som ventet, ikke ble fullt så lav som jeg skulle ønske :D

Bilder kommer i morgen, skal være full og trasig på Døgnvill også i kveld :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 118
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe, ikke rare bilde det der, men bilen ser jo meget bra ut. :mrgreen:

Har hele tiden sagt at 21" er riktig på F10/F11.

Og senken ble jo ikke så verst selv om det ser ut som den aller helst skulle vært 1 til 2 cm lavere. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sluker jo unna 21" som ingenting jo. Fantastisk bil.

Sant det, F10/F11 sluker store hjul! Derfor må det nesten være 21", selv om 20" kanskje er det beste kompromisset mellom komfort og utseende. Likevel synes jeg ikke bilen ble stort stivere å kjøre med enn på de originale 19", og vil jeg ha den ekstra komfortabel så setter jeg den bare i "komfort"-moduset på EDC'en, så føles den ut som en gammel Citroen :lol:

Hehe, ikke rare bilde det der, men bilen ser jo meget bra ut. :mrgreen:

Har hele tiden sagt at 21" er riktig på F10/F11.

Og senken ble jo ikke så verst selv om det ser ut som den aller helst skulle vært 1 til 2 cm lavere. :wink:

Var ikke særlig til bilde nei, helga har vært hektisk. Skal få tatt bilder som yter bilen rettferdighet etterhvert, også noen interiørbilder.

Senken ble igrunn som forventet; en del lavere enn originalt, samtidig som den (for utseendets skyld) kunne vært 1 - 2 cm lavere ;) Blir kanskje å få justert stagene på nivåreguleringen bak litt slik at den blir litt lavere bak, men da er jeg redd for at den blir seende "baktung" ut. Klaringen mellom hjul og ytterskjermer tilsvarer tykkelsen på min forholdsvis tynne lillefinger både på foran og bak, så det er jo ikke så altfor galt... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste "prosjekt" for bilens del blir nå innkjøp av sorte, høyglanspolerte BMW Performance nyrer, samt kjøpe nye lyspærer til tåke-/grøftelysene som matcher xenonlysene i hovedlyktene bedre. Noen som har anbefalinger på slike pærer og hvor man kan få kjøpt slikt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig fikk jeg tid til å knipse noen raske bilder. Frykter at jeg blir å montere spacere på bakhjulene og å justere senkestagene til nivåreguleringen litt slik at den blir en anelse lavere bak, men dette skjer ikke før til våren.

IMG_3333.jpg

IMG_3334.jpg

IMG_3335.jpg

IMG_3336.jpg

IMG_3337.jpg

IMG_3338.jpg

IMG_3339.jpg

IMG_3340.jpg

IMG_3341.jpg

IMG_3342.jpg

IMG_3343.jpg

IMG_3344.jpg

IMG_3345.jpg

IMG_3346.jpg

IMG_3349.jpg

IMG_3348.jpg

IMG_3347.jpg

Og noen bilder av en litt morsom "gimmik"; elektronisk hengerfeste. Kommer nok ikke til å bli brukt så mye av meg :lol:

IMG_3350.jpg

IMG_3351.jpg

IMG_3352.jpg

IMG_3353.jpg

IMG_3354.jpg

IMG_3355.jpg

IMG_3356.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig bilder! :D Kunne nok vært litt lavere ja, men ble uansett en stor forbedring! Nydelig bil rett og slett! 8)

Tusen takk :D Er helt enig i at den både hadde tålt 2, 3 og omså 4 cm ekstra senk for utseeendets skyld. Bildene lyver riktignok litt, særlig hvor jeg tar bilder av hjul VS skjerm, for den oppleves litt lavere. Med unntak av finjusteringer regner jeg med den forblir slik den er høydemessig siden den vil bli brukt hele året, og da også av samboeren min :(

Veldig pent. :)

Tror aldri jeg kunne gjettet at de felgene var 21", så det er nok liten tvil om at bilen kler store felger. :)

Hvordan gikk saken med Schenker?

Takk for det :) Både E60/E61 og F10/F11 må ha store hjul, de sluker dem rett og slett! Så 21" var nok det riktige på denne bilen, og når det heller ikke går på bekostning av kjøreegenskapene så har man ingen gyldig grunn for å ikke kjøre så store hjul 8)

Saken med Schenker er opp og avgjort. De erkjente skyld og erstatningsplikt for skaden, men "gjemte" seg bak lov om vegfrakt hvor det var en begrensning i erstatningsbeløpet beregnet ut ifra den skadede lastens tyngde. Var i utgangspunktet helt bestemt på å kreve to nye felger da jeg så bildene, men når jeg fikk se skadene med egne øyne så var de igrunn bagatellmessige og man må se ganske nøye etter for å se dem. Derfor orket jeg ikke å krangle noe mer med dem, og tok til takke med et erstatningsbeløp på 7000 kr :)

Deilig bil Cato!!

Takk for det, Richard :D

Fantastisk flott bil! Hartge er uten tvil et riktig felgvalg :)

Tusen takk for det! :) Hartge hjul synes jeg passer til det meste; enkelt, stilrent og pent :) Og overpriset, men det er en annen sak... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...