ehrnst Skrevet Oktober 5, 2011 Skrevet Oktober 5, 2011 Hva. Arrangeres det kjøring der? Si ofra neste gang så kan jeg komme ut å bruke siste rest Sent from my Sensation using Tapatalk liffi reagerte på dette 1
liffi Skrevet Oktober 5, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2011 ja, er vist det. fikk bare høre det igår jeg ! så i følge dem, blir det mere kjøring fremover. man kunne vist melde seg inn i en gruppe på facebook, ikke at jeg husker hva den het. men noe med Naf var det
joachim sørlie Skrevet Oktober 5, 2011 Skrevet Oktober 5, 2011 bildene funker ikke her.. morro på bane da?
liffi Skrevet Oktober 5, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2011 ja, så dette.. nja, var ikke så morro at det gjorde no. får ikke no fart å er begrensa hvor stor en glattkjørings bane er menmen.. alltids morro med litt Blårøyk!
joachim sørlie Skrevet Oktober 5, 2011 Skrevet Oktober 5, 2011 er det som er morro med hele greia vett, det viktigste er ikke og vinne vett, men og spinne
liffi Skrevet Oktober 5, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2011 Kan legge ut dette fra salgs annonsen da;) Fått taki Vinter / Hærje hjul! henter dem imorgen.. Blir å lakkere senter i samme farge som bilen, å polere opp eller lakkere kanten / Basen på felgene. men usikker på evt farge?! hmm.
scoot Skrevet Oktober 5, 2011 Skrevet Oktober 5, 2011 Din stut! Var det du som stjal disse så jævlig fort.
joachim sørlie Skrevet Oktober 5, 2011 Skrevet Oktober 5, 2011 hvorfor ikke høyglanspolere de? vannskelig og holde reint?
liffi Skrevet Oktober 5, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2011 Din stut! Var det du som stjal disse så jævlig fort.
liffi Skrevet Oktober 5, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2011 hvorfor ikke høyglanspolere de? vannskelig og holde reint? Jeg får se hva jeg gjør. men senter skal lakkeres iallefall
Robkill Skrevet Oktober 6, 2011 Skrevet Oktober 6, 2011 http://images.bimmers.no/files/x9o5wooart61ey2ja8ut.jpg Du..? Har ikke stjælt det fra meg eller? Finner faen ikke igjen mitt, som er ganske så identisk etter å ha ligget en vinter ute!
liffi Skrevet Oktober 6, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2011 Haha.. aner ikke. lå i garagen MIN så er nok mitt med mindere du har lagt det her.. hehe men har forsovet flere slike. hmm.. selger krysset billig til deg !
liffi Skrevet Oktober 6, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2011 Da fikk jeg taki noen bilder fra kjøringa igår! ja, noen av bildene er ganske mørke, men ikke jeg som har redigert dem
S.Hafsmo Skrevet Oktober 6, 2011 Skrevet Oktober 6, 2011 Hehe. Nå har du svidd mere gummi enn jeg har gjort på 4 år med 540en. Tøffe bilder forøvrig!
hanskr Skrevet Oktober 6, 2011 Skrevet Oktober 6, 2011 Hehe. Nå har du svidd mere gummi enn jeg har gjort på 4 år med 540en. Tøffe bilder forøvrig! virkeleg ? hehe liker bilda dine no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå